4 millió felhasználót vesztett a Facebook

Alig 12 órája, hogy a TechCrunch és a többi nagy szakmai portál megjelentette elemző összefoglalóját a Facebook legutóbbi, 20018.10.30-án bejelentett, 2018. Q3-as pénzügyi jelentéséről. Mi fontos ebből egy magyarországi KKV-nak?

Gyakorlatilag semmi 🙂 Viszont néha érdemes pár percet tölteni az általunk használt közösségi felületek népességével és azok összetételéről, alakulásáról. Ezért rövid ez a cikk, amely egyébként a megújult blogom Facebook-marketing rovatát erősíti.

Nagyon röviden: 4 millió felhasználót veszített a Facebook Európában (282M -tól 278M -ra). Ez az ami ránk sem közvetve – sem közvetlenül nincsen hatással van, egy “Good to know” (Jó tudni) információ.

Mi az, ami még fontos a Facebookról a felhasználók tekintetében?

  • A Facebook öregszik. Növekedik az 55+ korú felhasználók száma. A 18 évesek pedig mennek az Instagramra és a TikTok -ra (volt Musica.ly).

Jó hír, hogy az Instagram is a Facebooké és Facebookról beállítva hirdethetünk is rá. Ha követed ezt a Facebook rovatot, akkor sok hasznosat fogsz majd olvasni erről.

  • A fiatalok elsődlegesen a mobilt használják Facebookra (24-44, igaz az asztali gépet is!), az idősebbek pedig elsősorban az asztali gépet.

Tetszett ez a rövid blogbejegyzés?

Nem tetszett [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] Nagyon tetszett
.

A Marketing112 vezető tanácsadója, az ügynökség tulajdonosa. Kis- és középvállalkozási marketingstratéga. Fő erősségei: marketingtervezés, marketingstratégia, márkakommunikáció. Norbert a Magyar Marketing Fesztivál főszervezője is, ez Magyarország legnagyobb, kkv-marketingtrendekkel foglalkozó üzleti fesztiválja.