A fizetős parkoló marketingjeolvasási idő 1 perc

A napokban levelet kaptam egy nyomdától, amelyben tájékoztattak, hogy mostantól vagy 8:30-ig vegyem át a megrendelt munkát, egyébként készüljek fel arra, hogy fizetnem kell a parkolásért. Nincs is ezzel gond, hiszen megszokhattuk, a nagyobb városokban fizetni kell a parkolásért. Viszont minden változásban ott van a lehetőség, amit az üzlet hasznára is kihasználhatunk – a marketing segítségével.

A nagy plázák, a konferenciaszervezők, de még a kisebb boltok is (hirtelen ez jut eszembe) gondoskodnak arról, hogy a náluk vásárlók ingyen parkolhassanak. Miért ne gondoskodhatna egy nyomda arról, hogy vagy minden ügyfél, vagy pedig egy értékhatár felett rendelők részére kifizessék a parkolásukat?

parkolo-autok

Mennyivel jobb PR, mennyivel jobb és ötletesebb marketing, ha erről szól a hírlevél és nem arról, hogy mostantól fizetni kell? Nem igaz? Egy anyag átvétele kevesebb, mint 30 perc. Ennek parkolási költsége max. 150-250 Ft. Ez a „befektetés” nem tétel, ha figyelembe vesszük, hogy elégedett, szóbeszéd-generátor ügyfelet gyártunk vele. Beszélni fog róla, másnak is elmondja, vagy éppen ez is közrejátszik a döntésében, hogy legközelebb is minket válasszon.

A lehetőségek ott hevernek a lábaink előtt, miért nem használjuk ki őket?

akademia112_500

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük