A napokban levelet kaptam egy nyomdától, amelyben tájékoztattak, hogy mostantól vagy 8:30-ig vegyem át a megrendelt munkát, egyébként készüljek fel arra, hogy fizetnem kell a parkolásért. Nincs is ezzel gond, hiszen megszokhattuk, a nagyobb városokban fizetni kell a parkolásért. Viszont minden változásban ott van a lehetőség, amit az üzlet hasznára is kihasználhatunk – a marketing segítségével.
A nagy plázák, a konferenciaszervezők, de még a kisebb boltok is (hirtelen ez jut eszembe) gondoskodnak arról, hogy a náluk vásárlók ingyen parkolhassanak. Miért ne gondoskodhatna egy nyomda arról, hogy vagy minden ügyfél, vagy pedig egy értékhatár felett rendelők részére kifizessék a parkolásukat?
Mennyivel jobb PR, mennyivel jobb és ötletesebb marketing, ha erről szól a hírlevél és nem arról, hogy mostantól fizetni kell? Nem igaz? Egy anyag átvétele kevesebb, mint 30 perc. Ennek parkolási költsége max. 150-250 Ft. Ez a „befektetés” nem tétel, ha figyelembe vesszük, hogy elégedett, szóbeszéd-generátor ügyfelet gyártunk vele. Beszélni fog róla, másnak is elmondja, vagy éppen ez is közrejátszik a döntésében, hogy legközelebb is minket válasszon.
A lehetőségek ott hevernek a lábaink előtt, miért nem használjuk ki őket?
- 2013. 05. 25. (szombat): Online marketing kezdőknek
- 2013. 06. 01. (szombat): Facebookmarketing-mesterkurzus
- 2013. 06. 08. (szombat): Marketingtervezés, marketingstratégia
- 2013. 06. 15. (szombat): Google Adwords kezdőknek