A Google+ jövője (szerintem)olvasási idő 2 perc

Sokat gondolkozom mostanában a Google+ közösségi portálon és rossz hírem van: aki nem akarta, az is fogja használni a jövőben.

Ez a téma persze nem csak engem foglalkoztat, hanem több kollégát is – így rendszeresen ad a Google+ témát, ha beszélgetünk. Tény, hogy a Facebook most eléggé befoghatatlan. Ott a kritikus tömeg, alkalmazások, hirdetések, cégek – egy benépesült ország. Nincs miért átjönni a Google+ -hoz. Nincs olyan „plusz”, amiért a kritikus tömeg ott is megjelenjen. Csak azért meg nem fog senki két közösségi oldalt használni, mert van 🙂

Idáig ezt gondoltam. De most már tudom mi a Google+ stratégiája.

Google+ online marketing stratégia

Én úgy gondolom, hogy minden internetes megoldás afelé tendál, hogy mit csinál közösen a közösség. Ebben van a fantázia és ezt már a blogok óta tudjuk, amikor még csak ismerkedtünk a Web 2.0 fogalmával.

Web 2.0 : A tartalmat a felhasználók generálják.

Azt gondolom, hogy sikeres próbálkozás lenne a Google -től ha beépítenék az algoritmusokba a közösség visszajelzését is és az lenne a legjobb találat, amit a felhasználók egyöntetűen szeretnek és nem az, amely oldal a legtöbb linket vásárolta meg magának. Szóval innentől ez már SEO-forradalom. S ha belegondolunk: folyamatosan rangsorolja vissza a Google a katalógusoldalakat is és olyan híreket hallani egyre inkább, hogy a +1 -ezés súlya nőni fog a keresőmotor találati kiértékelő algoritmusában.

Szerintem legfeljebb 1 év és mindenkinek lesz Google+ kommunikációja is, aki most üzletileg Facebook posztol. A Marketing112 Google+ oldala is már él.

.

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük