A KKV névjegykártya 10 vastörvénye (+165 kreatív névjegykártya!)

FIGYELEM! Ez a bejegyzés elavult lehet, mert már több, mint 1 éves. Ha érdekel a téma és konkrét kérdésed van, kérdezz minket a KAPCSOLAT menüponton keresztül.

Ezen a héten a múltheti posztomat fogjuk tárgyalni részletesen és elemeiben. Akkor felsoroltam azokat az offline marketing eszközöket, amelyekkel egy online üzletet támogatni tudunk. Most sorra vesszük ezeket a marketing eszközöket. Elsőként jöjjön a névjegykártya, mint ügyfélszerző- illetve márkatudatosító marketing eszköz.

A névjegykártya ebben az esetben azért fontos (és így kapcsolódik a témánkhoz), mert ez is egy felülete annak, hogy online jelenlétünket népszerűsítsük. A helyett, hogy most hosszas és terjedelmes leírásban tárgyalnám: milyen egy jó névjegykártya? – inkább megalkottam a KKV névjegykártya 10 vastörvényét

kreatív névjegykártya

Kattints a nagyításért!

.
Marketing112: A KKV névjegykártya 10 vastörvénye

  1. A névjegykártyád fő célja továbbra is a neved és az elérhetőséged megőrizhetősége. Ez legyen a leghangsúlyosabb!
  2. A névjegykártya támogatja a tárgyalásodat és a személyedet. Megerősítő jelleggel bír, emlékezni fognak Rád, cégedre, prezentációdra.
  3. Általános mérete 9×5 cm, de nem muszáj szokványosnak lenned. Lehet (sőt legyen) ettől eltérő méretű, de olyan, amit még zsebbe, tárcába vagy névjegykártya tartóba lehet tenni.
  4. A névjegykártyán legyen rajta minden elérhetőséged, de ne feledd a pozícionálásodat, a szlogenedet, a reklámszöveget. 1 rövid, frappáns mondatban meg kell tudnod fogalmazni, hogy mivel foglalkozol, miben tudsz segíteni, milyen problémára kínálsz megoldást!
  5. A névjegykártya átadásánál kérd el a partneredét is, nézd meg türelmesen, dícsérd meg. Ha megdícséred a partneredet akár a névjegykártyája miatt, akár más miatt, jobban fogja érezni magát és Te is szimpatikusabbá válhatsz.
  6. Egy névjegy  – egy szakma. Egy márka – egy névjegy. Ezen ne spórolj, ne mixelj!
  7. Ha külföldi ügyfeleid is vannak, használj kétoldalú névjegykártyát, kétnyelvűt!
  8. Ügyelj a grafikus márkaelemekre! Helyezd el a logódat, legfontosabb certifikációdat! Ha a fényképedre is marad hely, tuti megjegyeznek. Ez bizonyított tény…
  9. Az átadott névjegykártya legyen mindig épp és egészséges!
  10. Ha külföldi partnerekkel tárgyalsz és igazán biztosra akarsz menni, akkor tudd, hogy melyik országban mi a névjegykártya etikett. Tudtad például, hogy az aranyozás a távol-keleti ügyfeleid számára imponál?

Ha betartod ezt a 10 pontból álló KKV névjegykártya vastörvényt, akkor a névjegykártyáddal eléred a kívánt célt.

Nincs ötleted, hogy milyen névjegykártyája legyen cégednek, márkádnak? Kattints ide, mutatok 165 kreatív névjegykártyát!


A Marketing112 vezető tanácsadója, az ügynökség tulajdonosa. Kis- és középvállalkozási marketingstratéga. Fő erősségei: marketingtervezés, marketingstratégia, márkakommunikáció. Norbert a Magyar Marketing Fesztivál főszervezője is, ez Magyarország legnagyobb, kkv-marketingtrendekkel foglalkozó üzleti fesztiválja.

Címke: , , , ,
3 comments on “A KKV névjegykártya 10 vastörvénye (+165 kreatív névjegykártya!)
  1. Taubert István szerint:

    11. Legyen eldobhatatlan
    12. Legyen olyan amit, az ember legszívesebben a barátjának adna, de mégis megtartja.

    + 1. Adjál minimum 2 névkarit! 😉

    Mitől lehet eldobhatatlan?

    A hátoldalán (de lehet nagyobb formátumú, vagy akár leporelló…)
    – mondjuk egy két hasznos link
    – törvényhely
    – hivatkozás
    – én még várok ötleteket Tőled is!

  2. Az üzleti tárgyalás után (ha Önnek fontos volt) készítsen egy pár soros kézzel(!) írt köszönő levelet, melyben megköszöni az Önre fordított időt, s reméli a további sikeres közös együtt működést. A borítékba tegyen egy újabb névkártyát, így küldje el. A kézzel írásnak varázsa van. Figyelemfelkeltő és jó érzéseket kelt. Nem sokan élnek ezzel a módszerrel, ki kell próbálni.

  3. Szaladják Linda szerint:

    Klára, nagyon tetszik az ötleted!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.