A Marketing Napja 2013

Magyarországon még nincs ilyen… Nincs olyan, hogy a marketing piros-betűs ünnepnapja :) Igazából nemzetközi szinten sem, de ez most irreleváns kis hazánkat tekintve. A MAMASZ Marketing Klub vette a bátorságot és kinevezte a magyar marketingesek- és médiások ünnepnapját és jövő májusban első alkalommal megrendezi “A Marketing Napja” eseményt.

Nagy vállalkozás ez minden tekintetben, mert nem szeretnék egy újabb, szakmai konferenciát. Egy valódi ünnepet, egy gyakorlati- szakmai konferenciát és díjátadót szeretnék. A koncepció is meg van, csupán pár olyan feltétel kell, hogy teljesüljön, ami elengedhetetlen a szakmai nap megrendezéséhez. A napokban találkozom pár olyan szakemberrel, akik aktívan kivehetik részüket a szervezésben, akik úgymond kulcsszereplői lehetnek ennek a projektnek.

A cél adott, a koncepciónk megvan, a dátum is (2013.05.15), nagyon bízom benne, hogy nem lesz semmi akadálya, hogy megvalósuljon ez a nap. Az a nap, amely nem a show-ról, a vakításról, a “hogyan lesz több vevőd” és “hogyan leszel piacvezető” címszó alatt megbújtatott ügyfélgenerálásról és öntömjénezésről szól, hanem valódi, bizonyítható sikerekről.

Egy nagy, közös ünnepet, szakmai napot szeretnénk. Ez lesz a MAMASZ Marketing Klub saját konferenciája. A weboldal itt lesz, támogatókat vagy szakmai partnereket az info@mamasz.hu -a várunk.


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
A fogyasztók hangja és hatása a cég marketing döntéseire

Napjainkban a consumer generated marketing, azaz a fogyasztás vezérelt marketing erősödése jelentősen mértékben átrajzolja a marketing világát. Az internet és...

Close