Alakuljon a reklámod a médiafelülethez!

Ma megnéztem a legújabb Batman filmet (óriási, mindenkinek csak ajánlom) és persze hogy a marketingesek szemüvegét elfelejtettem levenni, de nem is bánom, mert nyomatékosított bennem valamit, amit benned is sulykolni akarok!

A moziban futó reklámokat elnézve (egyébként a mozi reklámok azok, amelyre való költés a válságban is növekedni tudott!) nyilvánvaló volt számomra, hogy aki beül a moziba, szórakozni akar, kikapcsolódni és ezt tudják a mozireklámok készítői is.

Ha megfigyelted, általában a moziba mindig egy speciális, kicsit lazább, cool-abb reklám készül, ami szórakoztat. Éppen azért, mert abban a helyzetben erre nyitott a vászon előtt ülők és egy szórakoztató képsor, egy mosoly vagy egy nevetés élménye sokkal jobban tudatosítja az üzenetet és a márkát, mert visszagondolsz rá a sztori vagy a poén miatt. Ez marketing pszichológia.

Ezzel is csak azt szeretném benned nyomatékosítani, hogy mindig igazodnod kell az adott médiafelülethez. Ha a weboldaladon kommunikálsz, akkor az arculati- és márkapolitikádnak megfelelően kommunikálj, ha Facebookon kommunikálsz, akkor ott veheted lazábbra. Ha e-mailben, akkor az adott szegmentált csoportnak megfelelő megszólításban, stílusban szólalj meg. Ha offline küldesz levelet, az tömegnek fog szólni, ha pedig Adwords display hálózaton hirdetsz, akkor látens (lappangó, felébreszthető) igényeket támadsz és így kell a hirdetésedet is megalkotni. Egy brossúra egy szakmai rendezvényen megint más és jobb esetben egészen más egy családi napon egy nem szakmai célközönségnek.

Mindig tudd, hogy az adott médiafelületen milyen rész-célközönséget érsz el, azok milyen szituációban vagy “állapotban” kapják vagy kaphatják meg azt az üzenetet. Csak így lesz teljes a siker!

Ez a hét is eltelt! Legyen szép hétvégéd, Hétfőn találkozunk. Ne feledd: A Marketing112 Magyarország 1. napi frissítésű marketing blogja, amely kis- és középvállalkozások vezetőinek, döntéshozóinak szól!


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
Mitől találják továbbküldésre „érdemesnek” a vírusmarketing üzenetedet?

Az örök nagy kérdés bárhol is felbukkan az a téma, hogy vírusmarketing. Nyilván mindig, minden esetben használható sablon nincsen, mert...

Close