Amikor a sajtó is csak egy bábu II.

Tegnap már beszéltünk a sajtó megvezetéséről a Porsche legújabb vírusvideója kapcsán (amiben ugyebár egy nagyon kreatív dm-kampány volt dokumentálva, hol ott mindvégig maga a videó volt a reklám), ma pedig egy igazi magyar példát hoztam. Igaz ehhez ismert embernek kell lenni, de ha már a sajtó befolyásolása, tudjuk – ismerjük ezt is.

Röviden arról van szó, hogy egyes sztárokat annyira követ a sajtó, hogy bármit csinálnak, posztolnak, azt átveszik. A sztárok meg persze ezt kihasználják, kvázi orruknál vezetik a sajtót.

Rékát felkészítik a fitnesz DVD forgatásra (forrás: Facebook)

Senki se higgye, hogy Rubint Réka nem kőkemény üzleti és promóciós célokkal készít magáról videókat vagy fényképeket. A Velvet persze lihegve, nyálát csorgatva várja, hogy valami bulvárosabb is legyen közte és lehozhassa azt valami “mindegymicsaklegyenközeaszexhez” típusú címsorral. Közben persze nem veszi észre, hogy egy-egy “szenzációs” sztori nem más, mint Réka legújabb DVD-jének a reklámja. Persze a Velvet is függ ezektől a cikkektől, mert látogatót hoznak, de így pedig PR cikk bevételtől esik el, ami alaphangon is pár százezer Ft.

Én azt mondom, aki teheti, használja is ki, hogy foglalkozik vele az online/offline bulvár vagy akármilyen típusú sajtó. Foglalkoznak vele, terjed a neve és közvetlenül, de a sajtó ingyen promótálja a termékeit.

Réka egy nagyon ügyes marketinges és ahogy írta nekem, jól is működik a Facebook oldala. S gondolhatod, hogy a “működik” alatt nem azt értette, hogy ennyi vagy annyi a “Talk about” :))


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
Amikor a sajtó is csak egy bábu I.

Van egy Porsche direkt marketing videó, ami mostanában végigsöpör a szakmai oldalakon, blogokon és üzenőfalakon. Erről szeretném elmondani a véleményemet....

Close