Az eddigi legnagyobb Magyar Marketing Fesztiválolvasási idő 5 perc

2014, 2015 után 2016-ban újra kinyitja kapuit a Magyar Marketing Fesztivál. A rendezvényt az első alkalomtól fogva úgy pozicionáltunk, hogy legyen egy grandiózus rendezvény KKV-cégvezetőknek, döntéshozóknak és mutassuk be az előttünk álló év üzleti- és marketing trendjeit. Kvázi beszéljünk arról, hogy mit tanácsolnak a szakértők, mi fog működni, mivel lehet versenyelőnyt szerezni és mi az, amit ma már nem javasolt alkalmazni vállalkozásunk fejlődése érdekében.

15 TOP-téma, 15 TOP-előadó:

Minden évben megkérdezitek/megkérdezik, hogy mi alapján válogatjuk össze a rendezvény tematikáját. Nos, semmilyen trükk nincs ebben, piackutatást végzünk az év második felében arról, hogy mi az a szakterület, amit még javítani terveznek a cégvezetők. Mivel több, mint 30 000 -en olvassák a blogot, és a hírlevelünket, ez egy elég meghatározó vélemény a piac egészére nézve. Persze sok megkeresést kapunk, hogy szívesen adnának különböző cégek a rendezvényen, de abszolút kizárjuk az értékesítéssel átitatott előadásokat. Tudom, ha ezt egyszer is megszegnénk, látogatókat veszítenénk el.

Az idei évben is fantasztikus témák lesznek feldolgozva, így bárki aki offline / online módon, de érdeklődik a marketing- és a tudatos ügyfélszerzés iránt, nem fog csalódni.

Ügyfél- és vásárlói pszichológia (hatástan), E-mail marketing, Analytics, Ügyféllojalitás (CRM), internetes jog/e-kereskedelem jog, kkv-márkaépítés, személyes bizalomépítés/értékesítés, Youtube- és videómarketing, Adwords, keresőoptimalizálás (SEO), tartalommarketing, E-kereskedelmi (ideértve a webáruházzal kapcsolatos) trendek, konverzióoptimalizálás, Facebook-marketing, webergonómia (UX).

Még felsorolni is nehéz! Pedig mindez 2016.01.28 -án valóra válik. Szerintem a téma legjobbjai eljönnek és útilapot adnak a cégvezetőknek, marketingeseknek az előttük álló, 2016-os évre.

Az előadók 25 percben fognak beszélni az adott témáról, idei (ami ez esetben 2016-t jelent már :)) újdonság, hogy több páros előadás is lesz. A KKV-márkaépítés és a Youtube-marketing témák esetében két szakember fog állni a színpadon.

Az előadókat tekintve nagyon elégedett vagyok, úgy gondolom, hogy az eddigi legerősebb előadói gárdát sikerült megnyernünk, e tekintetben nyugodtan nézhetünk a rendezvény elé. Szakmailag, gyakorlatiasságában nem lesz panasz a közönség részéről – ezt már most borítékolhatom.

650 résztvevő 2015-ben
650 résztvevő 2015-ben

Szakkiállítás:

Nagyon sokat gondolkoztunk házon belül, hogy mi lehetne méltó növekedés a II. rendezvény után. Mindenképpen szerettünk volna tartalmilag előrelépni, így nagyon sokáig egy szekcióterem volt a figyelmünk középpontjában. Mivel számunkra a minőség az első, így végül úgy döntöttük, hogy maradunk az egy nagy előadói felállásnál és máshol fejlesszük a rendezvény volumenét.

Mivel már előző évben is 2 hét alatt elkapkodták a 15 stand helyünket, úgy gondoltuk, hogy ezt az igényt kielégítve, létrehozunk egy szakkiállítást, ahol valóban szakmai kiállítók, szakmai termékek mutatkoznak be. Nagyon fontos, hogy ezt a kiállítást, mi „szakkiállításnak” hívjuk, és ehhez méltóan fogadunk vagy utasítunk el kiállítókat. Célunk az, hogy a témákhoz kapcsolódóan a kiállítók is itt mutassák be év elején a legújabb termékeiket, szolgáltatásaikat. Az első visszajelzések alapján ez meg is fog valósulni, mert több partner jelezte, hogy a III. Magyar Marketing Fesztiválon fogja bemutatni az évi újdonságát.

Többek közt a Magyar Marketing Szövetséggel közösen mi is itt jelentjük be szakmai újdonságunkat, amely egy, a kis- és középvállalkozói marketing piacát alapjaiban rázza majd fel.

Networking:

A networking 2015-ben is nagy siker volt. Több százan vettek részt a moderált kapcsolatépítésben, így ez jövőre sem maradhat el. Sok vállalkozó már 10 óra után több tucatnyi névjegykártyával „futkározott”, amely felemelő érzés volt látni szervezői szemszögből. Az idei partnerünk az Origo Üzletrész csapata, akik minden porcikájukkal azon lesznek, hogy az, aki eljön begyűjtse a 2016-os üzleti partnereit. Ez a célunk!

Partnerek:

A partnerek tekintetében nagy öröm nekünk, szervezőknek, hogy minden évben kb. 90% -os a visszatérési arány. Ez igaz kiállítóra, médiatámogatóra és bármilyen jellegű partnerre. Talán ez az egyik legfontosabb, ha a Magyar Marketing Fesztivált hosszútávra tervezzük.

Talán a konferencia (és most már szakkiállítás) létjogosultságát bizonyítja, hogy 2 éves munka után sikerült a számunkra legfontosabb szövetségeket is magunk mellé állítani. Idén már nem csak a FIVOSZ (Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége), hanem a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SZek.org) is szakmai partnerként segíti rendezvényünk. Úgy gondolom, ezen szervezetek bizalmát elnyerni volt a legnehezebb, de szakmailag ezek az egyik leghitelesebb visszajelzések.

Mit is lehet mondani mindezek után? Január 28-án ott kell lenni, ezt nem szabad kihagyni. A sok, tudásszomjas vállalkozót, kapcsolatot építeni akaró döntéshozót, azt a sok-sok marketingre éhes vezetőt… Gyertek el Ti is, jegyfoglalás itt.

Related Posts