Biztos eredmény: tényekkel kommunikálni

FIGYELEM! Ez a bejegyzés elavult lehet, mert már több, mint 1 éves. Ha érdekel a téma és konkrét kérdésed van, kérdezz minket a KAPCSOLAT menüponton keresztül.

A marketing kommunikáció egyik legfontosabb feladata a meggyőzés. A szövegekkel, a bizalom építésével, a tudásunkat és tapasztalatunkat igazoló “plecsnikkel”, referenciáinkkal valójában meggyőzni akarunk. Meggyőzni a látogatót, hogy tőlünk érdemes vásárolni, mi termékünket érdemes választani; Meggyőzni a vásárlót, hogy térjen vissza hozzánk és ne menjen máshoz. A meggyőzés egyik legjobb eszköze, ha bemutatót tartunk vagy nyilvánosan teszteljük termékünket, szolgáltatásunkat. Annál jobb meggyőzés nincs, amit az érdeklődő a saját szemével lát.

Sokszor mondják: “Hiszem ha látom!” – hát menjünk elébe és tegyünk érte, hogy lássák!

Készítsünk erről videót, tegyünk rá logót, az első 2-3 másodperc legyen a vállalkozásunk dallamos videólogója és már mehet is weboldalunkra illetve a videómegosztókra. Hatásos, házilag is elkészíthető, hiteles. Ezért is tetszik az alábbi videó, amit az egyik ügyfelem készített:

Nézd csak meg: a konkurenseid közül hányan kommunikálnak videóval? Hányan készítenek terméküket, szolgáltatásukat bemutató videót? Te miért nem használod ki ezt a lehetőséget? Ha nem ismersz olyan szolgáltatót, aki megfelelő ár/érték arányban elkészíti Neked a videót, hívj bátran és segítek. Több ilyen beszállítóval dolgoztam már és tudom Neked őket ajánlani.

A Marketing112 vezető tanácsadója, az ügynökség tulajdonosa. Kis- és középvállalkozási marketingstratéga. Fő erősségei: marketingtervezés, marketingstratégia, márkakommunikáció. Norbert a Magyar Marketing Fesztivál főszervezője is, ez Magyarország legnagyobb, kkv-marketingtrendekkel foglalkozó üzleti fesztiválja.

Tagged with:
One comment on “Biztos eredmény: tényekkel kommunikálni
  1. Balázs szerint:

    A videóbol ugyanakkor hiányzik a cég elérhetősége, ami hiba.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.