(Bréking) Újra lehet célozni az oldalakat Facebookon

FIGYELEM! Ez a bejegyzés elavult lehet, mert már több, mint 1 éves. Ha érdekel a téma és konkrét kérdésed van, kérdezz minket a KAPCSOLAT menüponton keresztül.

Nem régen számoltunk be arról, hogy a Facebook suttyomban leállította a Facebook oldalak megjelölését a hirdetések célzásánál. Bár az előzményeket nem tudjuk (mert már a letiltást sem erősítette meg az ügyfélszolgálatuk), de jelentem: már újra elérhető az opció!

erdeklodesi-kor

Nem tudjuk, hogy végleges-e a dolog, kutatunk a külföldi szakblogokban is, de nálunk működik kis- és nagy oldalakra egyaránt.

A beállítás körüli változások azért is fontosak, mert ez az az opció, ahol egy kattintásra meg tudom célozni a konkurensem, vagy számomra releváns célközönséggel bíró rajongói oldal követőit, és tudom azt használni Facebook hirdetéseimnél. Talán bevételkiesést okozott a változtatás?

Sokak szerint nem volt fair az addigi, aztán megszüntetett, most meg visszaállított “lehetőség”, de több olyat ismerek, aki napi szinten használta. Nyilván, akinek van egy 60-100 ezres Facebook oldala, ahová akár több millióba került eddig kiépíteni a közönséget, nagyon nem boldog, de biztosra veszem, hogy egy másik csoport (aki egy ezresért behirdeti ezt a tömeget) éppen pezsgőt bont…

Ilyen a Facebook, mindig változik. Egyszer lent, egyszer fent. Egyelőre működik, azonnal jelentjük, ha változik a dolog!

A Marketing112 vezető tanácsadója, az ügynökség tulajdonosa. Kis- és középvállalkozási marketingstratéga. Fő erősségei: marketingtervezés, marketingstratégia, márkakommunikáció. Norbert a Magyar Marketing Fesztivál főszervezője is, ez Magyarország legnagyobb, kkv-marketingtrendekkel foglalkozó üzleti fesztiválja.

Címke:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.