Egy jó tanács 2013-ra, hogy visszatérő ügyfeleid legyenek

A legjobb ügyfél a visszatérő ügyfél. A kedvenc kávézóm is már használja azt a marketing eszközt, amely nemes egyszerűséggel csalogatja vissza az ügyfeleket.

Nagyon sok fajta módszer van arra, hogy visszacsalogassuk az ügyfeleinket, de én most az egyik legegyszerűbb eszközt mutatom be. Használhatja fodrász, kávézó, szolárium – lényegében majdnem minden típusú vállalkozás. Ez a marketing eszköz nem más, mint a bérlet.
Az egyik legegyszerűbb marketing eszköz: A bérlet.Javasolt felhasználási módja a következő:

  • ha valaki bérletet vált nálad, akkor árengedményt adsz neki, vagy törzsvásárlóvá válik.
  • ha valaki bérletet vált nálad, akkor többlet szolgáltatást adsz.
  • ha valaki bérletet vált nálad, akkor x. vásárlás után az x+1 -dik ingyen van.

Miért ne kezdhetnéd a 2013-as évet azzal, hogy bevezeted ügyfeleid körében a vállalkozásod bérletét, törzsvásárlói kártyáját. Marketing pszichológiája annyi, hogy egyszeri vagy meglévő ügyfeleidet továbblépheted egy belsőbb körbe, ami nem jár mindenkinek, viszont új- és nagyobb kedvezményekkel, többlet-szolgáltatásokkal kecsegtet.

Ilyen és hasonló emelt szintű marketing tanácsokat kaphatsz a Marketingesek Lapja kkv marketing szaklapban is!


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
A leggyakrabban használt marketingeszköz: a Facebook

A kis- és középvállalati szektorban a Facebook a leggyakrabban használt marketingeszköz. Többek között ez derült ki a 2012-es KKV-marketingfelmérésből, melyet...

Close