Eláruljuk a titkot: ez zavarja az embereket leginkább a weboldaladban!

Gondolkodtál már rajta, hogy mivel tehetnéd még vonzóbbá a weboldaladat?

Érdekel, hogy vajon mi az, ami kevésbé szimpatikus a látogatóknak?

Tudni szeretnéd, mi zavarja az embereket leginkább a weboldaladban?

 A legnagyobb baklövések, avagy mire érdemes figyelned még a weboldalad (újra)tervezésekor:

  • Túl sok hirdetés

Olyan sok hirdetéssel találkoznak a neten keresők az interneten történő barangolásuk során, hogy egyre kevésbé tolerálják azokat a weboldalakat, melyek túl sok hirdetést tartalmaznak. A SurveyMonkey   615 válaszadót elemző felmérése szerint a felhasználók legnagyobb részét a túl sok hirdetés zavarja egy weboldalon, ez az első számú oka annak, ha elnavigálnak egy másik oldalra.

  • Minőségi tartalom

Ha nem a várt minőségű tartalom fogadja a látogatót, bizony néhány másodpercen belül tovább is kattint az oldaladról, ezért mindig figyelj rá, hogy igényes, jól kidolgozott, a keresésnek megfelelő tartalom legyen az oldaladon! Nem elég megszerezni az érdeklődőt, ha nem sikerül megtartanod, semmit sem érsz a kattintásával!

  • Helyesírási és nyelvtani hibák

Ha biztosra akarsz menni, fogadj lektort, aki ellenőrzi a weboldalad tartamát és kijavítja az esetleges elírásokat, stilisztikai vagy helyesírási hibákat. Ugye nem egy banánhéjon akarsz elcsúszni? Mindenesetre a látogatók több, mint 20 százaléka nem bocsájtja meg a nyelvtani bakikat, így jobban jársz, ha odafigyelsz a nyelvhelyességre!

  • Irreleváns tartalom

Ha a weboldaladra érkező felhasználó nem kapja meg a keresett és várt adatot az oldaladon, bizony azonnal tovább áll. Az emberek elkényelmesedtek és tudják, ha a te oldaladon nincs azonnali információ, majd a következőn lesz! Tehát ha pl. úgy hirdeted a szolgáltatásod, hogy gumiszerviz árak, akkor ne csodálkozz, ha az árak kiírása nélkül eltűnnek a látogatók.

weblap

Ha még többet szeretnél tudni az online marketingről, gyere el tréningjeinkre, ahol profitnövelő tudással gazdagodhatsz!

akademia112_500


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
6 tipp, hogy jobb legyen az értékesítő oldalad

Értékesítő vagy érkező oldal - ki hogy szereti, angolul: landing page. Arra hivatott, hogy egy, súlyos Forintokért futtatott kampány esetében...

Close