Ezt a hibát ne kövesd el, ha Facebookon hirdetsz, mert megy a pénzed a levesbe

FIGYELEM! Ez a bejegyzés elavult lehet, mert már több, mint 1 éves. Ha érdekel a téma és konkrét kérdésed van, kérdezz minket a KAPCSOLAT menüponton keresztül.

Még mindig meglepődöm, hogy milyen ésszerűtlen hibákat követnek el nagy cégek a Facebook hirdetéseik során. Gyakorlatilag úgy hirdetnek mobilra hírfolyami posztot (amiben egy alkalmazásra mutató link van), hogy köztudott, a mobilon nem működnek a Facebook alkalmazások.

A hirdetés így néz ki:

facebook-hirdetes-neigy-1

Kattintás után pedig ez a hiba üzenet fogad minket:

facebook-hirdetes-neigy-2Így lehet gyorsan elpuffogtatni a hirdetési keretünket úgy, hogy 0 (értsd: nulla) konverziónk legyen, legalább is, ha ezt, a mobil-elhelyezési részét nézzük a kampánynak. A megoldás az, hogy ha Facebook-alkalmazást hirdetünk, akkor ne engedélyezzük a mobil-hírfolyami megjelenést:

facebook-hirdetes-neigy-3

Minden trükköt akarok tudni!

Akkor gyere el a következő, az idei év UTOLSÓ Facebook-marketing mesterkurzusára, ahol minden tippet, trükköt megtudhatsz ahhoz, hogy degeszre keresd magad a Facebookon!

A Marketing112 vezető tanácsadója, az ügynökség tulajdonosa. Kis- és középvállalkozási marketingstratéga. Fő erősségei: marketingtervezés, marketingstratégia, márkakommunikáció. Norbert a Magyar Marketing Fesztivál főszervezője is, ez Magyarország legnagyobb, kkv-marketingtrendekkel foglalkozó üzleti fesztiválja.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.