Facebook esettanulmány: Amikor az Ultimat Vodka figyelte a Facebook-használók valódi közösségi életétolvasási idő 2 perc

Rengeteg olyan alkalmazás van, ami a Facebook-használók online közösségi életét vizsgálja, de a lengyel Ultimat vodka, és fejlesztője, a StinkDigital létrehozott egy olyan alkalmazást, ami a felhasználók valós közösségi életének vizsgálatára irányult.

A The Social Life Audit összegyűjtötte a forgalmazónak azt a mennyiségű információt, amivel analizálhatja a felhasználói közösségi életét, beleértve a képeket, és azokat a helyeket is, ahol becsekkolnak (Foursqaure-becsekkolások nem számítottak ezekbe bele). Az alkalmazás ezután meghatározta az adott felhasználó pontszámát, ami olyan kategóriákon alapult, mint pl. nemek aránya, átlagos közérzet, és közösségi status. Ezek összességében mind-mind a Facebook-ról kibányászott információkból tevődtek össze (olyan mélyre ásva, hogy még a barátok kapcsolati állapota is sem volt elhanyagolható tényező!).

ultimate-vodka

A felhasználók megoszthatták és össze is vethették pontszámaikat; az alkalmazásban (ami ma már nem működik) ezen felül azt is meglehetett nézni, hogy kik vezetik a nemzetközi toplistát. A felhasználók eredményeik alatt egyébként tippeket írhattak különböző helyi kocsmákról és éttermekről.

Jennifer Long, a Patrón Spirits (az Ultimat forgalmazója) márkavezető igazgatója így nyilatkozott:

A fogyasztók azt mondták nekünk, hogy manapság egyre keményebben dolgoznak, és csak nagyon nehezen tudják megtalálni az egyensúlyt a munka és a személyes kapcsolatok között. Azért alkottuk meg a The Social Life Audit alkalmazást, hogy a fogyasztóknak lehetőségük legyen egy szórakoztató, interaktív módon összehasonlítani a társadalmi életüket másokkal, miközben olyan helyi kocsmákat és éttermeket ajánlhatnak egymásnak, ahol kikapcsolódhatnak barátaikkal – ezzel együtt pedig dolgozhatnak azon, hogy minél kiegyensúlyozottabb legyen az életük.

Gyere, tanulj az Akadémia112 -vel:

2013. 09. 21. (szombat): SEO szövegírás, reklámszövegírás – Budapest, Griff Hotel

2013. 09. 28. (szombat): Online marketing mesterkurzus – Budapest, Griff Hotel

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük