Frissült a Google OMP : Aranybánya, ha ügyfeleidnek okostelefonja van

Frissítették a Google Our Mobile Planet adatait, így 2013. májusi dátummal ellátva ingyenesen le lehet tölteni a Magyarországra vonatkozó információkat. Ha ügyfeleid között okostelefon felhasználók is vannak vagy esetleg éppen ők a célközönséged, akkor ez a kutatás Neked aranyat fog érni. Sokat fogjuk még viszont látni konferenciákon, tréningeken.

google-our-mobile-planer-magyarorszag-ppt

A kutatás reprezentatív, módszeréről a prezentáció 37 oldalán lehet olvasni. A Google Our Mobile Planet-ben a legszebb az, hogy mi magunk is állíthatunk össze grafikonokat.

google-our-mobile-planer-magyarorszag-okostelefon-hasznalati-szokasok

Meglepően sokat nézünk TV-t az okostelefonokon. (forrás: Google OMP 2013.Q1)

Okostelefon penetráció Magyarországon és sok minden más:

Pár érdekes adat, amit kiragadtam a prezentációból:

  • az okostelefon penetráció Magyarországon (2013. Q1) : 34%
  • 62%-uk nem megy el otthonról nélküle
  • 29%-uk inkább a TV készülékétől válna meg, mint sem az okostelefontól
  • 47%-uk mindennap végez keresést (leginkább: utazás, étterem, állásajánlatok)
  • 60% feletti arányban leveleznek vagy közösségi hálón lógnak a felhasználók
  • a helyi keresést (44%-uk heti 1x) végzők közül 60% ellátogatott az üzletbe

és még sok érdekes adat, összefüggés okostelefon használati szokásunkról és az okostelefon által megváltozott fogyasztási- vásárlási szokásunkról.


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
Jön a „100%-os Not Provided”? A Google titkosítja az összes keresést

Amióta 2 évvel ezelőtt a Google elkezdte titkosítani a bejelentkezett felhasználóknál történő kereséseket, a tartalom szolgáltatók és -kiadók azon kezdtek...

Close