Most még csak lehetőség, hamarosan azonban kötelező lesz a továbbfejlesztett kampányok használata a Google AdWords hirdetési rendszerében. Ha eddig nem foglalkoztál a fiókodban folyamatosan megjelenő figyelmeztetéssel, akkor itt az ideje, hogy mélyebben is beleásd magad a témába!
Mik azok a továbbfejlesztett kampányok?
A továbbfejlesztett kampányok által az ajánlataid a különböző eszközökhöz, helyekhez vagy napszakokhoz igazíthatod, egyetlen kampány során, az un. ajánlatkorrekció alkalmazásával. Ma már bármikor, bárhonnan, többféle eszközzel is kapcsolódhatunk a világhálóhoz és elindíthatjuk a kereséseket, ezért fontos, hogy folyamatosan elérd a potenciális ügyfeleidet, vásárlóidat. A továbbfejlesztett kampányoknak köszönhetően több ajánlatkorrekciót is beállíthatsz a számodra legfontosabb szempontok szerinti célzáshoz, és az AdWords automatikusan meghatározza a megjelenítendő legalkalmasabb hirdetést.
Miért jó ez Neked?
- A továbbfejlesztett kampányok révén egyszerűsítheted a több eszközt és földrajzi helyet célzó kampányok kezelésének módját. Például megadhatod, hogy a budapesti kattintásokért hány százalékkal fizetnél többet / kevesebbet, mint egy vidékről érkező kattintásért. De ígérhetsz magasabb kattintási árat az üzleted közelében tartózkodók kattintásáért, vagy egy kampányon belül csökkentheted a mobilról érkező kattintások ajánlatát. Akár 100 kampány helyett is elegendő lehet egyetlen továbbfejlesztett kampányt használnod!
. - A változó felhasználói környezetre optimalizált intelligensebb hirdetések jelennek meg: Az új rendszer képes megjeleníteni a megfelelő hirdetést, alkalmazást, illetve bővítményt a kereső személyek környezete és az általuk használt eszközök alapján.
. - Részletes jelentések az új konverziótípusok méréséhez: ha a jogi háttér Magyarországon is megteremtődik, akkor hamarosan akár a mobilhívások konverzióját is mérhetjük itthon is!
.
Hogyan alakítsam át a meglévő kampányomat továbbfejlesztett kampánnyá?
Ha akarod, ha nem, át kell alakítanod a kampányaidat, különben automatikusan fog megtörténni néhány hét múlva és ez a kampányaid függvényében okozhat galibát is. Íme, a legjobb szemléltető, egy videós összeállítás, ami segít neked a kampányok frissítésében:
Megeshet, hogy több kampány frissítése után átfedések lesznek a kampányok között. Ilyenkor a megoldás két kampány egyesítése egyetlen továbbfejlesztett kampányban. Ez a művelet egy kicsit bonyolultabb, mint a kampányfrissítés, de az alábbi videós útmutató segítségével Te is könnyen tudsz majd kampányokat egyesíteni!
A videók a Google Oktatóközpontja által készültek és a YouTube-ról vannak beágyazva.
Na, igaz, nem is olyan bonyolult?
Ha mégis annak tartod, tanuld meg kiscsoportos képzéseinken, hogyan használhatod a Google Adwords rendszerét!
- 2013. 05. 25. (szombat): Online marketing kezdőknek
- 2013. 06. 01. (szombat): Facebookmarketing-mesterkurzus
- 2013. 06. 08. (szombat): Marketingtervezés, marketingstratégia
- 2013. 06. 15. (szombat): Google Adwords kezdőknek