Hétfői haladó marketing tipp: Autóreklám okosan

Ezt nem régen fényképeztem. Jó példa arra, hogy milyen autómatricát érdemes készíteni. Pontosabban, hogyan érdemes eljárnunk, ha a cégünk neve nem esne át a rádió-teszten (rádióteszt az, amikor azt vizsgáljuk, hogy a rádióban kimondott cégnév, terméknév mennyire könnyen megjegyezhető akkor, amikor csupán halljuk azt), illetve nem lehetne könnyen kimondani, leírni, megjegyezni.

Tehát szabály, hogy domain neveknél és közösségi oldalak rövid címeinél ne ragaszkodjunk a cég nevéhez, ha az nem könnyen leírható, megjegyezhető. Használjunk a profilunkba vágó, a célközönség által ismert, keresett és használt szavakat, szóösszetételeket.

Megjegyzés: A megszólító címsor persze nagyon hiányzik a hatékonyság növeléséhez, de már ez is jobb, mint az átlag.

Kattints és nyílik nagyban!

Kattints és nyílik nagyban!


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
Marketingtervezéskor fontos : Mennyit internetezik a célközönségünk?

A marketingtervezés fontos része a célközönség elemzés, a célközönség profilozás. Ennek során primer (= mi végezzük) és szekunder (= meglévőt)...

Close