Hogyan legyen az üzenetem egyszerre pozitív, vonzó és lenyűgöző is úgy, hogy közben megkülönböztessen a versenytársaimtól? (Olvasónapló 2. rész)

Dan S. Kennedy könyvének feldolgozásának 2. részében az üzenetekről lesz szó! Nem is feltétlen az üzenetek szövegéről, hanem sokkal inkább az értékéről.

A mai világban már mindenki ugyanazt mondja, ugyanazt az üzenetet közvetíti. A legtöbb üzenettel a legnagyobb probléma, hogy széles körben terjednek ugyan, de valahogy nem szólnak igazán senkihez, nem fókuszálnak.

Hogyan kommunikáljunk másképp, mint a konkurenciánk?

Hogyan kommunikáljunk másképp, mint a konkurenciánk?

Hogy mi a megoldás erre a problémára?

Dan S. Kennedy szerint: A marketing egyik titkos fegyvere: A kiváló Egyedi Értékesítési Ajánlat (USP)

Az Egyedi Értékesítési Ajánlat egyszerre pozicionálás és megkülönböztetés a konkurenciával szemben. Arra szolgál, hogy az üzeneteidben nyomatékosított információk alapján már távolról látszódjon, hogy a kínált termékednek vagy szolgáltatásodnak mi a fő előnye. Ez épülhet az árra, a helyre, az illatra, a nyitvatartási időre, és így tovább.

Az Egyedi Értékesítési Ajánlatnál is – mint minden más marketingüzenet – figyelembe kell venned azt, hogy kinek is szól az ajánlatod, hogy az üzeneted megfelelően illeszkedjen a közönségedhez.

Hogyan kell Egyedi Értékesítési Ajánlatot kidolgozni a cégednek?

Mielőtt nekiállsz vedd alaposan szemügyre más cégek értékesítési ajánlatát, mert sokat tanulhatsz az ő példájukból.
Ezek után tedd fel a következő kérdéseket – a saját termékeiddel, szolgáltatásaiddal kapcsolatban, illetve minden más termékkel és szolgáltatással kapcsolatban is, amikkel a hétköznapi teendőid során kapcsolatba kerülsz:

1. Rendelkezik ez a cég Egyedi Értékesítési Ajánlattal?
2. Ki tudnék neki találni egyet?
3. Ha van már neki, akkor tudnék javítani rajta?
4. Találok benne olyan ötleteket, amiket átvehetek a saját céljaim elérése érdekében?

Azonban ha úgy érzed, hogy Te magad nem szeretnél messze menő tervezésbe kezdeni egyedül, töltsd le az ingyenesen elérhető Marketingterv sablont! 


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
Hogyan növeljük a bevételt, ha nem napi fogyasztású terméket árulunk?

Számtalanszor találkozom azzal a kérdéssel, hogy mit lehet tenni akkor, ha nem napi fogyasztású termékkel foglalkozik a  vállalkozás, de szeretnének...

Close