Ingyen vagy előfizetésért?

A válasz ez esetben az úgynevezett freemium üzleti modell.

Alapvetően az a baj az Internettel, hogy túlnyomó részt minden ingyen van rajta, sőt az ehhez hozzászokott látogatók így is akarnak mindent. Joggal kérdezed, hogy ilyenkor mi a megoldás?

Ha már ingyen akarnak valamit, akkor ne veszítsünk el egy látogatót sem ez miatt, adj nekik ingyen is szolgáltatást, de ahhoz, hogy egy belterjesebb körbe tartozzanak vagy full extra szolgáltatásban részesüljenek, már nekik is ki kell nyitni a pénztárcájukat. Ezt jelenti a Freemium. (Ami a free és a premium szavak mixe).

Nagyon jól megfigyelhető társkereső portáloknál, ahol egy bizonyos típusú adatkört vagy egy darab fényképet minden regisztrációval rendelkező felhasználó láthat, de a többi képet vagy a több információt csak a tagsági díj befizetése után. A fizetés itt másodlagos, de vagy átutalással vagy emelt díjas sms-el (EDSMS) lehet kiegyenlíteni a követelést.


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
E-mail marketing konferencia 2013 – beszámoló

Első alkalommal, tegnap rendezte meg a Zseron az E-mail marketing konferencia 2013 névre hallgató konferenciát, amelynek fókuszában az e-mail marketing...

Close