Interjú Miklovicz Norberttel, a Marketing112 alapítójával

Marketingesnek születni kell. Akiben benne van a marketinges faktor, ötleteivel, rátermettségével kitűnik a tömegből. S ha kamatoztatja és fejleszti tudását, nagy sikereket érhet el. Miklovicz Norbert, a Marketing112 alapítója nem készült sokakkal ellentétben marketingesnek, ám a sors mégis a szakma irányába terelte….

Norbi: Informatikus mérnökként végeztem, de megfertőzött a marketing szeretete. Az első weboldalamig eszemben sem volt marketing tanácsadással, marketing szolgáltatások- és termékek kifejlesztésével foglalkozni, de miután az egyik, akkor piacvezető weboldalamat értékesítettem, megírtam annak történetét egy elektronikus könyvben. Az akkora siker lett, hogy folyamatosan megkerestek kérdéseikkel az online vállalkozni vágyók…a történet onnan pedig megállíthatatlanul folytatódott.

Mi a feladatod a Marketing112-nél?

Norbi: A Marketing112 alapítójaként az az elsődleges feladatom, hogy ez a vállalkozás egy kis garázscégből egy meghatározó magyar márka legyen a marketing tanácsadói piacon. Fontos számomra az értékteremtés, a stratégiai kapcsolatok kialakítása; az, hogy olyat tudjunk nyújtani az ügyfeleinknek, amit máshol nem kapnak meg.

Mi a személyes hitvallásod?

Norbi: Abban hiszek, hogy nem érdemes ellenségeket és elégedetlen ügyfeleket gyűjteni. Abban hiszek, hogy ha szorgalmasan, kitartóan és hittel dolgozol valamiért, akkor eléred a célodat. Abban hiszek, hogy ha innovációkat, újdonságokat fejlesztünk és képesek vagyunk azt a vállalkozásokhoz eljuttatni, akkor nagy eséllyel fognak jó élményeket kötni hozzánk és ebből mindkét fél profitálhat.

Eddigi munkáid során mire vagy a legbüszkébb?

Norbi: Nem lehet egy dolgot kiemelni. Akkor vagyok büszke, ha tudok a nekem bizalmat szavazóknak segíteni, tanácsaimmal és segítségemmel több ügyfelet, érdeklődőt tudnak szerezni. Ha a tanácsaimmal elérik azokat a célokat, amelyeket kitűztek maguk elé. Ha látom a fejlődést és szemem előtt változik jó irányba, vagy áll fel cégük marketing rendszere.

Hogyan látod magad és a Marketing112-t 5 év múlva?

Norbi: A Marketing112-t a jövő egyik legbefolyásosabb marketing tanácsadó cégeként látom. Sok ügyféllel, sikertörténettel, sok saját termékkel és szolgáltatással, konferenciákkal és workshopokkal. Nem egy nagy, drága ügynökségként látom a Marketing112-t, hanem egy átmenetként a tanácsadók és az ügynökségek között. A jövőbeni Marketing112 véleményformáló és befolyásos marketingvállalkozás.

Mesélj magadról, mivel töltöd a szabadidődet? Hogyan töltődsz fel?

Norbi: Szeretek szakmai könyveket olvasni és jó filmeket megnézni. Szeretem a finom ételeket és szeretem, ha megzavarás nélkül sétálgathatok emberek között. Feltöltődni úgy tudok, ha magamban vagyok, gondolkozom vagy úgy ha szeretteimmel és a családommal töltöm azt a kevés időt, amit a munka és a kötelezettségek engednek.

Mik a kedvenceid? Ételek, márkák, programok….

Norbi: Kedvenc ételem a palacsinta és a paradicsomleves. Szeretem a fűszeres, keleti ételeket. Zenében: Adele és Coldplay. Kedvenc autómárkám: Mercedes. Kedvenc márkáim: Doxa, Adidas, Armani. Kedvenc színészem: Jennifer Aniston, Denzel Washington, Adam Sandler, Ben Stiller. Kedvenc helyem Magyarországon: Szilvásvárad. Kedvenc könyv: A Hatás. Kedvenc program: szombat este, kandalló, szerelmem és egy pohár édes vörös bor.


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
Marketing a social média korában

Életünk rohanó napjait szinte teljesen behálózza az internet, a közösségi média világa. Az NRC 2012-es adatai alapján az internet penetráció...

Close