Interjú Szaladják Lindával, a Marketing112 marketing szakértőjével

Aki Lindát ismeri, azt szokta mondani, Ő az a lány, aki ha nem lenne, ki kellene találni. Körülötte mindig történik valami, folyton pezseg, mosolyog, mindenkihez van egy kedves szava. Évekig televíziós szerkesztőként és műsorvezetőként dolgozott, de a marketing szakmában teljesedett ki igazán. Több ajánlatot is kapott az elmúlt időszakban, de ő a Marketing112-t választotta….

Mi a feladatod a Marketing112-nél?

Linda: Nagyon tetszik az az emberi és szakmai hozzáállás, amit a Marketing112-nél tapasztaltam. Norbi és Zsolti kitűnő szakemberek, ráadásul nagyon gyors tempót diktálnak. Élvezem a közös munkát. Számomra fontos, hogy a munkámmal értéket teremtsek, ezért is öröm, hogy a kezdő vállalkozóknak és a nőknek írhatok. Természetesen részt veszek a nagyobb kampányok menedzselésében is, de a kis cégek és a nők támogatása motivál a mindennapokban.

Mi a személyes hitvallásod?

Linda: Hiszem, hogy nincs az a marketing, nincs az a kampány, ami ne lehetne egy kicsivel jobb. A sikerben nem csak reménykedni és hinni kell, hanem minden nap keményen tenni is kell érte, hogy megvalósulhassanak a célok. Én folyton agyalok valamin, két lépéssel előrébb járok, hiszen az eredmény számít a végén. Az ügyfél azért bíz meg minket, hogy eredményeket, emelkedő számokat lásson, több ügyfelet, több megrendelést, több bevételt. Ezért dolgozunk.

Eddigi munkáid során mire vagy a legbüszkébb?

Linda: Egyszer, még kisiskolás koromban hallottam, hogy kitüntetéses, vörös (ötös kollokviumok, szigorlatok, államvizsga) diplomát kapott az egyik ismerősünk. Akkor eldöntöttem, én is olyat szeretnék. Aztán úgy alakult, hogy két főiskolára jártam egyszerre, pár hét különbséggel diplomáztam mindkét helyen. Nagyon sokat tanultam azért, hogy megszerezzem a vörös diplomát és sikerült, pedig a két suli mellett akkor már dolgoztam:-) Hasonlóan büszke voltam a Google Adwords hirdetési szakértő minősítésemre, amit egy fél évvel ezelőtt szereztem. A konkrét munkák közül vannak olyan sikeres kampányok, projektek, amik a nevemhez fűződnek és büszkeséggel töltenek el, de a legjobb az, amikor felhív egy ügyfél, hogy Linda képzeld, megint jelentkeztek, megint vásároltak és mondták, hogy a honlapról találtak ránk:-) a századik után is úgy örülök, mint maga az ügyfél. Ez persze kisebb cégeknél jellemzőbb, ők szeretik az ennyire személyes kapcsolattartást.

Hogyan látod magad és a Marketing112-t 5 év múlva?

Linda: A Marketing 112 olyan ütemesen fejlődik, hogy öt év múlva a legnagyobb nevek között is emlegethetik. A fiúkkal biztos, hogy együtt dolgozunk akkor is és remélem addigra még jó pár munkatárssal bővül a csapat.

Mesélj magadról, mivel töltöd a szabadidődet? Mivel foglalkozol a Marketing112 mellett, hogyan töltődsz fel…

Linda: Egy ismert GPS-es nyomkövetéssel foglalkozó magyar vállalat marketing menedzsereként dolgozom a Marketing 112 mellett és van egy öt éves tündéri kislányom. Nem unatkozom. Ha egy nap 48 órából állna, sokszor az is kevés lenne. De nem panaszkodom, hanem élvezem a pezsgést, örülök, hogy szuper munkáim vannak és mindenütt megbecsülnek. A kislányom mosolya és a belőle áradó szeretet feltölt és mindig új lendületet ad. Ám igazi nő vagyok, s olykor  “szakad a cérna”, ilyenkor Brigi barátnőm mindig kapható egy kis lelkizésre:-)

Mik a kedvenceid? Ételek, márkák, programok….

Linda: Kedvenc ételem: imádok főzni, a specialitásom és egyben az egyik kedvencem az igazi, hagyományos, vidéki húsleves. De sok mindent szeretek, így a tejszínes ételeket, a rakott dolgokat, és a kínai konyha is kedvemre való. Zenében: Sok stílust kedvelek, Ákostól egészen Beyoncéig. Kedvenc autómárkám: Látszik, hogy ezt a kérdést egy fiú találta ki:-) Különösebben nem érdekelnek az autók, de a Forma 1-et szívesen megnézem, ha pedig F1, akkor Ferrari! Kedvenc márkáim: Marks&Spencer, Loius Vuitton, Gucci. Kedvenc színészem: Sarah Jessica Parker, Jennifer Aniston, Hugh Grant. Kedvenc helyem Magyarországon: Balaton. Kedvenc könyv:Allison Winn Scotch: Talált vágyak osztálya Kedvenc program: közös séták, hajnalig tartó meghitt beszélgetések, őrült nevetések.


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
Interjú Miklovicz Norberttel, a Marketing112 alapítójával

Marketingesnek születni kell. Akiben benne van a marketinges faktor, ötleteivel, rátermettségével kitűnik a tömegből. S ha kamatoztatja és fejleszti tudását,...

Close