Jó biznisz a webáruházolvasási idő 1 perc

Az eNet Internetkutató Kft. közzétette legfrissebb kutatását, amely az e-kereskedelemmel, webáruházak forgalmával és az internetes vásárlási attitűddel foglalkozik. Az eredményeket, röviden, tényszerűen gyűjtöttük össze. Íme:

ekereskedelem

  • 2012-ben 177 mrd Ft-os forgalmat bonyolítottak a kiskereskedelmi webáruházak, ami a teljes, hazai kiskereskedelem 2,7%-a
  • 2013-ban a kiskereskedelmi webáruházak forgalmát 200 mrd Ft-ra prognosztizálják
  • Magyarországon 5-6 ezer webáruház van. Ebből 4100 aktív, Magyarországon bejegyzett cég
  • 2012-ben 1.6M -an vásároltak neten, ami a felnőtt lakosság 1/5-e
  • Legnagyobb értékben ezt vásárolták: számítástechnika eszközök, szórakoztató elektronika, élelmiszer, könyv, lakásfelszerelés, játék.
  • Átlagos e-költés Magyarországon (2012): 7500 Ft
  • Legdinamikusabban növekvő e-piacok: egészséges életmód, mobiltelefon, szépségápolás
  • Legnépszerűbb kézbesítési módok: futárszolgálat, személyes átvétel
  • Legnépszerűbb fizetési módok: készpénz, utánvét
  • A kártyás fizetések aránya még mindig csak 5%, a mobilfizetés használatának aránya változatlanul elenyésző
  • A látogatók 5%-a mobil platformon keresztül érkezett a webshopba
  • Egy átlagos, magyar interneten vásárló: 25-40 éves, tehetős vagy a középosztályhoz tartozik

Ha szeretnél többet tudni az online marketingről, a webáruház indítás fortélyairól, akkor jelentkezz Online marketing kezdőknek tréningünkre:

akademia112_500

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük