A Magyar Marketing Fesztivál egyik partnerével, Kasza Tamással készítettem interjút annak apropóján, hogy megjelent új könyve, a „Válts szuperszónikus sebességre!”.
„VÁLTS SZUPERSZONIKUS SEBESSÉGRE!” címmel jelent meg legújabb könyved. Mi volt a célod megírásakor, mivel több ez, mint a többi KASZA-könyv?
Kasza Tamás: Ez egy unisex könyv – minden szakmára tökéletes – a lezárásról szól! A könyv végén 40 oldal konkrét mondat, kifogáskezelés, kérdés található, amiket a VIP partnereim használtak, amikkel több száz millió, milliárd forintot kerestek. Ezek nem csak szavak, hiszen a példák között megtalálhatóak milliárdos cégek mondatai, ugyanúgy, ahogy egyéni vállalkozók, mlm-esek mondatai is.
A formátuma a megszokott 146 oldal + 40 példa – tömör és rövid, no rizsa. Elfér az öltöny belső zsebében, vagy egy női táskában.
Sokakban felmerülhet az aggodalom, hogy „megint egy könyv kifogáskezelésről, a kérdésekről és a lezárásról? Amiről írsz most ez a trendi, vagy tapasztalataid alapján rögzíted a legfrissebb, működő technikákat?
Kasza Tamás: Sok tréner Amerikából importál tudást, amik korlátozottan működnek itthon. Én nem ilyen vagyok. Amit most a kezedben tartasz Norbi, az az elmúlt 20 év esszenciája. A könyv tartamát 7 éven keresztül teszteltük és finomítottuk Magyarországon! Működik.
Egyik franchise partnerem konkrétan belebetegedett, hogy „mindent” publikussá teszek – amit eddig csak több százezer forintért mondtuk el nem több, mint 700 VIP ügyfélnek. A másik csak legyintett, és azt mondta, hogy úgyse fogják kidolgozni maguknak, mert lusták. A fő oka a könyv megjelenésének, hogy a VIP partnereknek a 36 órányi CD-n kívül tudjak adni egy tankönyvet, hogy teljesen értsék a tanultakat.
A teljes megértéshez három dolog kell: elméleti és gyakorlati tudás – ismétlés CD-n, és a lényeg tömör esszenciája könyvben.
Az írod, hogy a lezárás képlete: L=1bm x 15 ksz x 24m x 2nyk x 5-6 kk x 6zk – Erről mit lehet dióhéjban tudni?
Kasza Tamás: Ez a legnagyobb áttörés az értékesítés területén, amit alkottam. Az értékesítés eszközei!
- 1 bemutatkozó mondat
- 15 kulcsszó
- 24 mondat, amivel egyetértést építünk
- 2 nyitó kérdések
- 5-6 kifogás kezelési
- 6 záró kérdések
A könyv megtanít ezt – ezeket kidolgozni magadnak, és több, mint 13 területre pontos mondatokat ad.
Ezekkel felfegyverkezve lehet menni csatába! Például a felmérésünk szerint a legtöbb értékesítő nem tud leírni 5-nél több mondatot, hogy miért vegyem meg a termékét, több száz embert teszteltünk az elmúlt három évben.
A cégek ebből egy kb. 70 oldalas a4-es belső értékesítési könyvet szoktak létrehozni, amit egyből minden értékesítőnek oda adhatunk.
Szinte naponta máshol oktatsz értékesítést a vállalkozóknak, cégvezetőknek, külföldön terjeszkedsz. Mit gondolsz, szerinted miben rejlik a sikered?
Kasza Tamás: Teljes mértékben a működőképességben. Amit oktatok, az működik.
A könyvem 30 oldalának elolvasása után egy hölgy kötött egy 4 millió forint értékű szerződést, előtte sokáig semmit. Egy nagy cég egy hónap alatt több profitot termelt, mint előtte hét hónap alatt. Akik hosszútávon dolgoznak velem – 4-5-6 éve, azok rendre Európa csúcsokat érnek el az értékesítési és egyéb terjeszkedési versenyeken. Illetve világbajnokságokra készítek fel sportolókat mentálisan a JEDI képzőmmel. Szlovákiában, Cseh Országban, Bulgáriában, és Szlovániában is ott vagyunk 6000 könyvvel, és több száz megtarott tréninggel. Mindegyik országban én vagyok a legdrágább értékesítési tréner, akinek a 6 napos programja 2000 euróba kerül.
Mi, a képen látható Superman-es poló története?
Kasza Tamás: Az első szlovák 6 napos VIP képzés résztvevőitől kaptam, mivel annyira tetszett nekik a képzés, és az időpontok között már konkrét bevételt is elértek – soknak visszajött a képzés ára. 30%-nak az első héten szokott. Tőlük kaptam, fel kellett venni a fényképezéshez, aztán abba vezettem hazáig.
Életrajz: Kasza Tamás, lezárási specialista. Bestseller-író, nemzetközi tréner, előadóművész.
20 év, 25.000 hallgató, öt ország. A Nők Lapja Évszakok JEDI MESTERE ebben a könyvében közreadja annak a bizalmas tudásanyagnak egy részét, melyet eddig csak a VIP képzésein részt vevő közel 700 főnek árult el a 6 napos VIP lezárási, illetve a 3 napos kommunikációs tréningjén.
Köszönjük a válaszokat és sok sikert kívánunk a könyv értékesítéséhez!