Készül a marketingterved: milyen marketingeszközöket használsz?olvasási idő 3 perc

Ez a hét a marketing audit hete, amikor minden posztunk e téma köré épül. Hétfőn többek között a pozicionálásról és a piackutatásról olvashattatok, ma pedig arról lesz szó, milyen eszközökkel érhetjük el a célcsoportunkat!

A piackutatás azért is nagyon fontos, mert ennek során ismered meg a célközönségedet, megtudod, hogy kik ők, hány évesek, hol élnek, mivel töltik a szabadidejüket és hogy hogyan, hol tudod elérni őket. Ez alapján tudod reálisan eldönteni, hogy milyen marketingeszközöket érdemes használnod. A marketingterved elkészítésekor vedd sorra az offline és az online lehetőségeket, s vizsgáld meg, hogyan tudod a leghatékonyabban elérni a célcsoportod.

A Marketing Audit 2013 programban szinte minden marketingeszközre felhívjuk a figyelmed, melyeket érdemes fontolóra venned marketingterved elkészítésekor. Hogy segítsük munkádat, apró ellenőrző kérdéseket, magyarázatokat, javaslatokat írtunk egy-egy kérdéshez.

Marketing Audit 2013 egy 360 kérdésből álló csekklista, mely azoknak segít,

A marketingeszközök vizsgálatakor többek között sorra vesszük:

  • Milyen szempontoknak kell megfelelnie egy hatékony vállalati blognak?
  • Mitől lesz sikeres egy cég e-mail marketingje?
  • Milyen a jó hírlevélküldő szoftver?
  • Hatékonyságnövelő kérdéseket teszünk fel a céges Facebook oldallal kapcsolatban
  • Beszélünk a Google+ oldal jelentőségéről
  • A Twitterről
  • A LinkedIn oldalról
  • A videómarketing alapjairól
  • Több oldalon keresztül taglaljuk a felhasználóbarát weboldal ismérveit
  • A SEO legfontosabb szegmenseiről is szólunk
  • Az Adwords, a Facebook hirdetés trükkjeit is megosztjuk

marketing-audit-marketingterv-600

Tudod, kell, hogy nem kell minden eszközt használnod a marketinged során, hiszen az, hogy milyen csatornákon jelensz meg, az attól függ, hogyan tudod a leghatékonyabban elérni a célcsoportodat. Marketing Audit 2013 abban segít neked, hogy felvázolja azokat a lehetőségeket, amiket érdemes sorra venned a tervezéskor, egészen az arculattól az adatvédelemig.

A program átfogó, professzionális segítség minden kis-és középvállalkozásnak, az abban dolgozó marketingesnek, vagy cégvezetőnek.

Kondor Albert marketing tanácsadó, szakközgazdász így vélekedik a programról:

“Marketinges pályafutásom alatt nagyon sok szakmai anyag került a kezembe. Voltak közöttük kimagaslóak és használhatatlanok egyaránt. A legtöbb esetben úgy érzetem, hogy nagyon keveset tudnék belőlük hasznosítani a gyakorlatban. Talán ez volt az oka annak, hogy a Marketing Audit 2013 – t is fenntartásokkal vettem a kezembe. Be kell vallanom, pozitívan csalódtam. A csekklistát elolvasva egy teljes körű, a marketinget átfogó, gyakorlatias anyagot tartottam a kezemben. Személyesen kinek ajánlanám? Minden olyan cégvezetőnek, marketinges kollégának, aki hajlandó arra, hogy az általa vezetett céget felülvizsgálja, és eredményesebbé tegye!”

 Ismerd meg közelebbről a Marketing Audit 2013-at, tudd meg, neked miben segíthet és olvasd el a szakértők véleményét a termékről az Audit honlapján! 

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük