Két inspiráló történet Kkv vezetőknek

FIGYELEM! Ez a bejegyzés elavult lehet, mert már több, mint 1 éves. Ha érdekel a téma és konkrét kérdésed van, kérdezz minket a KAPCSOLAT menüponton keresztül.

Ritkán van az úgy, hogy egy értékes, értelmes cikket találok a szaksajtóban, olyat, amit bátran ajánlok ügyfeleimnek, cégvezetőknek, marketing döntéshozóknak. A mai nap különleges volt, mert mindjárt két ilyet is találtam.

Interjú Tóth Péterrel, a Lipóti Pékség tulajdonosával

Kedvenc mondatom az interjúból:

Azzal dolgozom együtt, akinek ha a szemébe nézek, azonos elveket és célokat látok.

lipoti-pekseg-interju

Interjú Balogh Leventével, a Szentkirályi Ásványvíz tulajdonos- ügyvezetőjével

Kedvenc mondatom az interjúból:

Ha valaki megnyer egy ilyen világdíjat, akkor jellemzően elkezdett volna fejleszteni, vásárolni, új gyárat építeni, új gépsort venni. Én semmi ilyesmit nem tettem, csak annyit, hogy erre a hírre – amely hatalmasat szólt Magyarországon – marketinggel ráerősítettem. Az első árbevételeim száz százalékát arra költöttem, hogy még másfél évig életben tartottam ezt a hírt. Az emberek találkoztak a hirdetéssel, keresték a terméket, ami akkor még nem volt elérhető elegendő mennyiségben. Vadászták, hogy hol lehet kapni, kuriózum lett Szentkirályit inni.


A Marketing112 vezető tanácsadója, az ügynökség tulajdonosa. Kis- és középvállalkozási marketingstratéga. Fő erősségei: marketingtervezés, marketingstratégia, márkakommunikáció. Norbert a Magyar Marketing Fesztivál főszervezője is, ez Magyarország legnagyobb, kkv-marketingtrendekkel foglalkozó üzleti fesztiválja.

Címke: , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.