Két inspiráló történet Kkv vezetőknek

Ritkán van az úgy, hogy egy értékes, értelmes cikket találok a szaksajtóban, olyat, amit bátran ajánlok ügyfeleimnek, cégvezetőknek, marketing döntéshozóknak. A mai nap különleges volt, mert mindjárt két ilyet is találtam.

Interjú Tóth Péterrel, a Lipóti Pékség tulajdonosával

Kedvenc mondatom az interjúból:

Azzal dolgozom együtt, akinek ha a szemébe nézek, azonos elveket és célokat látok.

lipoti-pekseg-interju

Interjú Balogh Leventével, a Szentkirályi Ásványvíz tulajdonos- ügyvezetőjével

Kedvenc mondatom az interjúból:

Ha valaki megnyer egy ilyen világdíjat, akkor jellemzően elkezdett volna fejleszteni, vásárolni, új gyárat építeni, új gépsort venni. Én semmi ilyesmit nem tettem, csak annyit, hogy erre a hírre – amely hatalmasat szólt Magyarországon – marketinggel ráerősítettem. Az első árbevételeim száz százalékát arra költöttem, hogy még másfél évig életben tartottam ezt a hírt. Az emberek találkoztak a hirdetéssel, keresték a terméket, ami akkor még nem volt elérhető elegendő mennyiségben. Vadászták, hogy hol lehet kapni, kuriózum lett Szentkirályit inni.


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
Oda kell figyelni a click-to-call Adwords funkcióra!

Nyugodt szívvel mondhatom, hogy a Google Adwords a magyar kis- és középvállalkozók egyik legnépszerűbb és legkedveltebb kattintás alapú (fizetés csak...

Close