2013. Május

A KKV Marketingesek Lapja a sikeres cégvezetők és tudatos kommunikációs szakemberek magazinja. Emelt szintű, 100% gyakorlatias, marketing szakmai lap kis- és középvállalkozás vezetőinek, marketingeseinek. Gyakorlati tanácsokat, azonnal megvalósítható ötleteket, technikákat ad, szaktekintélyekkel közöl interjút és példaértékű, magyar sikertörténetekről számol be. Számos rovattal jelentkezik havonta, nyomtatott és digitális magazin formában – mobil plattformokra is. Így olvashatod nyomtatva, PC-n, iOS (Apple) és Android (pl. Samsung) készülékeken is.

A szám megjelenése: 2013. május 8 – Hirdetőknek médiaajánlat itt.

A borító:

borito_292

Vásárolja meg ezt a számot vagy fizessen elő. Kattintson ide!

A tartalomból:

Kommunikáljunk okosan!, avagy a közösségi oldalak kommunikációs veszélyei a mindennapi használatban.

Nem olyan régen előadást tartottam a Közgázon üzletembereknek, vezetőknek, ahol egy nagyon jó kérdést kaptam a hallgatóságtól: mire kell, hogy odafigyeljünk, amikor a személyes Facebook és Linkedin profilunkból kommunikálunk? Gyorsan azt a választ adtam a kérdésre röviden, hogy ne romboljuk se a cégünk, se pedig a saját, személyes imázsunkat sem! Aztán pedig kifejtettem a válaszomat a kérdezőnek. Természetesen a fenti kérdésre adható válasz sokkal összetettebb, és hál’Istennek most lehetőségem van a Marketingesek Lapjában a kifejtésére. Héjj Szilárd cikke

Online statisztikák, amik irányt mutatnak!

A felmérések, online statisztikák eredményét azért érdemes elsősorban követnünk, mert segíthetnek megmutatni, milyen irányba haladjunk a tervezéskor, a marketingstratégiánk kialakításakor. Jó néhány érdekes adat került napvilágra az elmúlt időszakban, amiből érdemes szemezgetni!  Szaladják Linda cikke

Kampányötletek 2013. Júniusra

Ebben a rovatban felsoroljuk a következő hónap azon jeles napjait, világnapjait vagy az adott nap régi eseményeit, amelyek felhasználhatók a következő havi kampányodban. A május is számos olyan jeles napot tartogat, amit könnyen beépíthetünk marketing kampányainkba, kreatívabbá, egyedibbé tehetik posztjainkat, aktualizálhatják hírleveleinket. A kampányapropók felhasználása még mindig az egyik legegyszerűbb és legolcsóbb marketing trükk, ráadásul szinte minden vállalkozás találhat egy-egy olyan jeles napot, ami illik a profiljába. Válogass kedvedre!

Gazdasági bűnmegelőzés: A szó semmi, a tett minden

Előző cikkünk folytatása képpen, az élhető üzleti kockázatvállalást és annak felismerését, a piaci szereplők mentalitásbeli vetületének vizsgálatával tudjuk kerek egészként lezárni. Németh Róbert cikke

Hogyan lehet növelni a konverziót egy weboldalon?

A honlapok többsége néhány változtatással valódi „ügyféltermelő gépezetté” alakítható át, de alapos tervezéssel a siker akár előre is borítékolható! Cikkemmel szeretném megismertetni veled azokat a szempontokat, melyekkel a honlapodat sikeresebbé teheted! Timár Mátyás cikke

Megtérülés számítása Google Analytics segítségével

A korábbi cikkünkben arról írtunk, hogy az e-kereskedelmi mérés segítségével hogyan tehetjük mérhetővé a weboldalunkra érkező forgalmak által generált bevételt, hogy ne csak egy nagy számot lássunk, hanem azt is, miként oszlik meg a végösszeg a különböző kampányaink között. Ez a mérési lehetőség remek megoldás azoknak a honlaptulajoknak, ahol lehet vásárolni, rendelni, legyen szó fizikai termékről vagy online szolgáltatásról (és az összes, vagy a legtöbb vásárlás/megrendelés a weboldalon keresztül érkezik). Katona Zsuzsa cikke

Mindent a Drupalról!

Mi az a Drupal? A Drupal nyílt forráskodú CMS CMS -tartalomkezelő rendszer, weblapkészítő keretrendszer. Pályafutását 2001. januárjában kezdte. Dries Buytaert publikálta első verzióját az interneten. A rendszer attól kezdve nagyon sokat fejlődött, és széles körben használt tartalomkezelővé vált. Készíthetünk vele egyszerű, de ugyanakkor egészen összetett weblapokat is. Tóth Judit cikke

Vásárolja meg ezt a számot vagy fizessen elő. Kattintson ide!

Molinógyártás

– Jó napot kívánok, molinót szeretnék készíttetni, ami olyan puha, fényes vagy valami ilyesmi…Naponta több ilyen és ehhez hasonló telefonváltás zajlik le a molinógyártók és a megrendelők között, amiből a kedves vevő nem feltétlenül olyan információkkal gazdagodik, ami alapján felelős megrendelést adhatna le. Kevés olyan fórumot találunk, ahol nem kacifántos nyomdaipari szakszavakkal, hanem érthető módon kapunk válaszokat a molinógyártásról. Próbáljuk meg most itt. Fehér Tamás cikke

Sikeres nők: Kocsisné Péterfy Hajnal

Kocsisné Péterfy Hajnal kisgyerekes családanya és sikeres vállalkozó. Egy olyan nő, aki nem félt hinni a saját álmaiban és megdolgozni a sikerért, miközben éppen olyan hétköznapi problémákkal és feladatokkal néz szembe nap mint nap, mint bármelyik nőtársa. Hajni nem csak a sikerekről, hanem a nehézségekről és a buktatókról is mesél. Tanuljunk a példájából! A Marketingesek Lapja cikke

Kiállítani KKV dolog

Ez nem a nagyok privilégiuma, és nem is egy „üzleti kirándulás”. Jó befektetés! Kiállítani igenis KKV dolog! Dávid Zsolt cikke

Én-márka: A jó önéletrajz titka: a fotó!

Bár ezt a lapot zömében vállalkozók, marketingesek olvassák, biztos szép számmal akadnak köztetek olyanok is, akik más cégek marketingjében igazán kreatívak, vagy éppen teljesen más területen keresnek munkát. Nektek szól ez a cikk. Szabó Virág cikke

Mire jó a HTML validáció?

Cikk a HTML validációról. A Marketingesek Lapja cikke

Az online marketing rendszere

Az online marketing évek óta fontos minden hazai cég számára, de eddig sajnos nem rendszerben használtuk. A következő online marketing útmutató pontosan ebben segít majd neked és megkülönbözteti a látogatót hozó, a márka és bizalomépítő, a potenciális ügyfeleket képző / nevelő és az ügyfélkonvertáló eszközöket. Tóth Mihály cikke

A hűségprogramok és a pontgyűjtő akciók

Sokszor találkozunk hűségprogramokkal és pontgyűjtő akciókkal. Ilyen kártya, olyan klub – az ember azt sem tudja, hogy hova tartozzon és mire gyűjtse a pontokat. De mi is ez valójában, mi a lényege ezeknek a marketing eszközöknek az üzlet szempontjából? Miklovicz Norbert cikke

A Michelin-csillag és a gasztro-toplisták

Napi Gazdaság Interjú Miklovicz Norberttel

borito_292

Vásárolja meg ezt a számot vagy fizessen elő. Kattintson ide!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük