A piackutatás gyakorlata

Piackutatási kézikönyv kis- és középvállalkozások részére

Szerző: Nagy Zsolt
Terjedelem: 151 oldal

A könyvről:

A könyv a piackutatás érdekes világába kalauzol el.

Miért is piackutatás? Azért, mert meglátásom szerint a legtöbb magyar kkv még nem fordít kellő hangsúlyt a piackutatásra, és így nem tud teljes értékű marketingstratégiát kialakítani, ami akár meglévő ügyfelek elvesztését is előidézheti.

A könyv megírásával az a célom, hogy egyrészt felhívjam a kkv-k figyelmét a piackutatás fontosságára, másrészt pedig kézzel fogható gyakorlati tanácsokat nyújtsak nekik ahhoz, hogy önállóan is tudjanak „piacot kutatni”.

Mindezt úgy szeretném megvalósítani, hogy közben részletesen, példákkal együtt bemutatom az egyes piackutatási módszereket. Kívánom, hogy könyvem hozzájáruljon céged sikereihez, és hogy pénzt teremts a piackutatás adta remek lehetőségekből!

Lepd meg magad és marketinges munkatársaid ezzel a könyvvel és kezdd már az új évet a piackutatással és a vevőid megismerésével! A könyv decembertől kapható 3990 forintos áron, előrendeléssel. Az előrendelést az oldal alján tudod megtenni!

Olvasson bele:

Itt majd Scribd.com lesz

Akik már olvasták, ajánlók:

Katona Erzsébet ügyvezető, Alitera Ügyfélkapcsolati Kft., www.alitera.hu.

Korábban inkább a gyártók akarták tudni, mit termeljenek a piacra, ezért kutatták a fogyasztók elvárásait, szokásait. Mára már a kereskedelem is biztosra akar menni abban, hogy pontosan tudja, mit áruljon és kinek, hogy az árukészlete kelendő legyen.  Ma már egyetlen vállalkozás sem lehet anélkül biztos termékének, szolgáltatásának kelendőségében, ha nem foglalkozik az újkori, 21. századi vásárlói  elvárásokkal. Lehet csak kérdőívet felvenni, lehet bonyolultabb termékismertséget vizsgálni, egyet nem lehet, nem vizsgálni a saját – és netán a konkurencia – vevőkörét, szokásait, gondolatait. Tehetjük ezt saját kivitelezésben, melyhez bőséges ismeretet, tájékozódási lehetőséget nyújt ez a hiánypótló kiadvány, a  kkv kissé mostohán kezelt marketingterületén.

Gogolák Zoltán – Gogolák Kommunikáció

A vállalkozások, szervezetek életében az információszerzés és a kommunikáció kihagyhatatlan elem. Az elsődleges információ: kivel, hogyan és miről kell kommunikálni ahhoz, hogy hatékonyak legyünk. Tudnunk kell, kik vannak odakint, mit gondolnak, mit csinálnak, mik a szokásaik, mik a motivációik – hogy csak a legfontosabbakat említsem. Ezt a tudást, információt meg kell valahogy szerezni, ráadásul értelmezni, döntéseinkhez felhasználható formába is kell önteni. Ez a könyv ennek a folyamatnak lehet vezérfonala, de csak azok számára, akik nem olvassák, hanem használják! Kiknek ajánlom? Elsősorban mikrovállalkozóknak, kkv-vezetőknek, akiknek fő szakmájuk nem a marketing, de foglalkozniuk kell vele. A piac ismerete nélkül vállalkozni olyan, mint navigáció nélkül keresni az utat egy idegen nagyvárosban. Ez a könyv segít a navigációban.

Megrendelés:

Rendelőform, addig előrendelési form.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük