A nyilvánosságnak hála az internet világában jelenleg a mindenki mindent lát, és egyből megoszt elv érvényesül. 2013-ban a Facebook már nem éli fénykorát, vajon milyen lehetőségek rejlenek benne és meddig? Azon felül, hogy minden lépésünk nyomon követhető, segítheti az eladást, megkönnyíti a brandépítést, egyszerű reklámfelületként hirdetésre szolgál és még a kapcsolatot is tarthatjuk fogyasztóinkkal. Ugyanakkor nem szabad figyelmen kívül hagynunk az ebből adódó árnyoldalakat sem.
Bizonyára mindenkivel előfordult már, hogy az interneten bóklászva rábukkant egy-egy kedves bejegyzésre, legyen szó blogról, vagy éppen a Facebookról, ahol nem mindig a pozitív élményekről olvashatunk vállalatunk munkájával kapcsolatban. Az ilyen gyöngyszemek hatalmát korántsem szabad lebecsülnünk, mert képesek hírnevünk teljes lerombolására. Bár a Facebook csillaga leáldozni látszik, a Foursquare és az Instagram, még midig tarol hazánkban. Ezek segítségével már nem csak termékeinket, de képeket is feltehetünk a világhálóra, sőt azt is megoszthatjuk másokkal, hogy épp hol tartózkodunk.
Ha nem csak kiigazodni, hanem rutinosan szeretnénk mozogni az online marketing világában, most a Menedzserképző Központ remek megoldást kínál erre a III. Marketing Konferenciáján.
A konferencia célja:
- nagyító alá venni a legnépszerűbb közösségi felületeket,
- betekintést biztosítani egy ügynökség közelmúltbeli kampányának részletes bonctani jelentésébe,
- bemutatni a jelenleg legnépszerűbb internetezésre használt platformokat,
- továbbá kitérünk a web- és mobil SEO elemzésére, illetve a forgalom címkézésre is
A rendezvényről bővebben a szervező honlapján olvashatnak az érdeklődők. A Marketing112 meghívottjai, partnerei részére 15% egyedi kedvezményt biztosít a Menedzserképző Központ, mely kizárólag az alábbi felületen érvényesíthető: http://m112.hu/jelentkezes