Marketing mesterfokon: Konkurencia-elemzés

Rendszeresen találkozom meglévő ügyfelekkel és olyan cégekkel, akik szeretnének a Marketing112-vel (és velem) együtt dolgozni és legtöbb esetben megállapítható, hogy az eddigi marketing tevékenységük, stratégiájuk, ügyfélszerzésük és azok megtartása nem alapos piackutatásra épül. Pedig ez elengedhetetlen.

Hiszen, hogyan akarunk bármilyen eredményt is elérni, ha csak a saját céljainkat ismerjük, de nem ismerjük pontosan, hogy az, amit mi kínálunk, hogyan találkozik a célközönségünk általánosítható vagy egyedi igényeivel, elvárásaival.

Ugyanígy elvárás az ügyféltől, hogy szeretnék az online aktivitásukat növelni az offline büdzsé terhére, mert hát a cégek többségénél az online kommunikációval sokkal hatékonyabban (és olcsóbban) lehet megszólítani, megszerezni az ügyfeleket, mint egy offline marketing kommunikációval.

Az is tény, hogy ma már ott kell lenni az internetes keresők (nálunk Magyarországon ez egyet jelent a Google keresővel) első találati oldalán, jobb esetben az első három organikus találata között. Ez pedig – többek közt – attól függ, hogy hány releváns bejövő link mutat a weboldalunkra, mennyire értékes a Google szemszögéből a mi weboldalunk. Ezen lehet segíteni például tartalom elhelyezéssel, linképítéssel. De azonnal jön a kérdés:

De hova helyezzünk el linkeket, hogy jobb helyen jöjjünk, mint a konkurens?

Ehhez konkurencia-elemzést kell végeznünk, meg kell tudnunk, hogy ők honnan kapják a weboldalukra mutató linkjeiket, szaknyelven backlink-jeiket. Ha ezt tudjuk hatalmas lépést teszünk afelé, hogy pontos ütemtervet készítsünk konkurenciánk utoléréséhez, megelőzéséhez.

Így hát publikussá tesszük azt a technikai backlink vizsgálatunkat, amit már régóta alkalmazunk marketing auditjaink során, amelynek eredményeképpen pontos képet kapunk arról, hogy a konkurenciánk weboldalaira milyen linkek mutatnak.

Megoldás: Konkurencia-elemzés – backlink analízis

A szolgáltatás neve tehát: Backlink analízis (konkurencia-elemzés) és azoknak ajánljuk, akik kimagasló online marketing jelenlétet és a Google keresőben TOP3 -as találati lista-helyezést szeretnének elérni, kiépíteni.

Az alábbi form kitöltésével most Te is megrendelheted egy vagy több konkurensed backlink analízisét, amelynek díját az alábbi táblázat mutatja. A szolgáltatás díjának befizetése után egy dokumentumot kapsz pontosan azokkal a webhelyekkel, ahonnan a konkurensed linkeket kap és amely (többek közt) hozzájárul ahhoz, hogy a jelenlegi pozícióját elfoglalja a Google keresőben. Természetesen több domainre is kérhetsz vizsgálatot. 5 domain felett mennyiségi kedvezményt kínálunk, egyedi ajánlatért írj ide: te@marketing112.hu

Képzeld csak el! Ezért a díjért dokumentáltan, precíz pontos jelentést kapsz arról, hogy konkurensed hol épített ki linkeket (az eredmény alapján vállaljuk a linkek kiépítését is) és mekkora mennyiségű, milyen minőségű backlinkkel rendelkezik.

Ezért a díjért nem csak a konkurensed legrészletesebb backlink analitikáját kapod meg, hanem három marketing stratégiai tanácsot is kapsz Tőlem!

Ha valóban komolyan gondolod céged online marketing tevékenységét, akkor ez a szolgáltatás nem alternatíva, hanem szükséges. A díja pedig nevetségesen kevés ahhoz, hogy ilyen értékes információkhoz juss!

Közösségi média aktivitási adatok is!

A backlink analízis szolgáltatásunk keretén belül megvizsgáljuk a vizsgált domainek közösségi média aktivitását is. Így megtudhatod, hogy hányan lájkoltál, hányan osztották meg a versenytársad weboldalát a Facebookon. Hányszor szerepelt a Twitter posztjai között és hogy hányszor kapott “+1”-t a Google+ közösségi hálózaton. Ezzel lényegében egy konkurens közösségi média aktivitási vizsgálatot is kézhez kapsz!

Kérjen ajánlatot!

weboldal audit , marketing audit , online marketing audit , marketing tanácsadásMiklovicz Norbert
kkv marketing szakértő
Kapcsolatfelvételi űrlap kitöltése itt
te [kukac] marketing112 [pont] hu

 


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
Hajóz(tat)ni tudni kell!

Most, hogy beindult a BKV menetrend szerinti hajójárata, érezhető némi aktívitás-növekedés azoktól a vállalkozásoktól, akik sétahajóztatással foglalkoznak és akiktől így...

Close