Konverzió-orientált lesz a Facebook hirdetési felülete

Ha hirdetsz rendszeresen a Facebookon, akkor örülni fogsz azoknak a változtatásoknak, amit a Facebook jelentett be tegnap, helyi idő szerint, este fél 10-kor. A változtatás a Facebook webalapú hirdetéskezelőjét érinti az alábbiak szerint:

Ahogyan azt az eredeti bejelentésben is olvashatjuk, fókuszba állították a célokat és a konverziókat. A hirdetések onnan lettek megközelítve, hogy mi a tényleges célja a hirdetésnek, és ezeket az értékek visszaköszönnek a jelentésekben is.

Például: ha egy Facebook oldalt hirdetünk, akkor a konverziós célunk az oldal lájkolása. Ha a Facebook oldal egy bejegyzése, a közösség építése a cél, akkor a konverziós cél az interakció (lájk, komment, megosztás), ha pedig egy alkalmazást népszerűsítünk, akkor a konverziós cél az alkalmazás telepítése lehet. Ezzel igazából nem is mondtam újat, de most jön az újítás…a riportokban.

Ahogy a kép is mutatja, be fog kerülni a jelentésbe a cél és ez lesz a fő, eredményesség-megítélési szempont. Külön felhívnám a figyelmet, hogy a célok teljesülésének költségét is megkapjuk a riportban, ami nagyban elősegíti a hirdetés-kezelők munkáját:

forrás: Facebook Studio

forrás: Facebook Studio

Ami még újdonság, hogy a sokak által nem kedvelt “halmazos-elérés” ábrázolás és a “Social reach” (amit szinte senki nem értett), ki kerül a jelentésből. Azért örömmel látom, hogy a Facebook okosan épít, fejleszt és tudja, a fejlődéshez egy nagyon barátságos hirdetési felület is szükséges.

facebook-hirdetesek-jelentesek

Ilyen sem lesz többé…

A változtatás még nem aktív, ahogy lesz tapasztalatunk, beszámolunk róla. Addig is itt a bejelentés, angol nyelvű sajtó anyaga, ami részletesen tartalmazza a változtatásokat.


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
Itt az új Facebook borítókép szabály, hogyan használjuk?

Általában ezen a blogon marketing stratégia, marketing tervezés jellegű cikkek születnek - nem minden esetben számolunk be Facebook és egyéb...

Close