Mi az a 3+1 dolog, ami miatt megfognak valósulni az idei terveid?olvasási idő 2 perc

Pontosan tudom, hogy mit éreztél, amikor tegnap reggel felébredtél… Igen, tudom. Alig vártad, hogy elkezdődjön az év, és míg a város ébredezik (a család alszik) azon gondolkoztál, hogy ez az év a Tied lesz. Valami olyan érzésed volt, mint amikor egy szakmai konferenciáról, jól sikerült üzleti találkozóról sétálsz / vezetsz hazafelé. Amikor úgy érzed, nincs előtted akadály…

Tudom. Azt is tudom, hogy sok mindent megfogadtál az idei évre. Például, hogy idén robbantod a kasszát, több ügyfeled lesz, többen fognak hallani rólad, vagy hogy éppen egy dédelgetett álom-bizniszed ideje jött el, és azt fogod mindenképpen tető alá hozni… Ez is megtörténhet, de az is megtörténhet, hogy úgy fog végződni az éved, hogy bár eredményes volt – nem történt semmi kiemelkedő. Ez csak is rajtad múlik és még egy dolgon: a tervezésen és annak precíz megvalósításán!

A statisztikák szerint az emberek fogadalmainak 80%-a nem valósul meg, akik pedig mégis megvalósítják saját céljaikat 3 közös jellemző igaz rájuk:

  • pozitívan gondolkoznak – Kezd ezzel a 30 részes, ingyenes leckével
  • nem félnek, nem sajnálják magukat megajándékozni – Egy-egy bevételből vegyél magadnak egy értékes tárgyat, menj el egy drága étterembe, vidd el a párodat egy wellness hétvégére.
  • kizárják az életükből azokat a negatív környezetnek számító személyeket, akik akadályozzák céljaik elérésében

Ezen kívül még 1 fontos dolog van: A TERV. Ha pedig a vállalkozásodról van szó, akkor a: MARKETING TERV. Hogy mi is a marketing terv, itt olvashatsz róla, ha érzel elég motívációt, akkor ingyenes marketing terv sablonunk segítségével egyedül is neki állhatsz, viszont ha nem tudod, hogy a sablont milyen szakmai tartalommal töltsd meg, itt van Neked egy egyedülálló termék:

Marketing tervezés - A marketing terv auditja

2013. 01. 08-án megjelenik a Marketing Audit 2013 – A sikeres marketingtervezés csekklistája című audit programunk, amely több, mint 300(!!!) ellenőrző kérdéssel segít felülvizsgálni, kialakítani a céged marketingtervét. Rávilágít hol vagy gyenge, hol lehet erősíteni és mire nem gondoltál…

Kövess bármilyen gurut, dolgozz akármilyen ügynökséggel, tanácsadóval; a Marketing Audit 2013 mindigegy objektív, önellenőrzési csekklista lesz a kezedben, ami kíméletlenül rávilágít arra, ami miatt még nem jó a marketinged. Részletek hamarosan…

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük