Marketing- és üzleti könyvek, amelyeket érdemes elolvasni

A mai videóban olyan marketing- és üzleti könyveket mutatok be, amelyek nagy hatással voltak rám és minden vállalkozónak, cégvezetőnek, de még marketingesnek is ajánlok.

Az egyik legnagyobb fájdalmam, hogy nem tudok annyi időt fordítani üzleti- és marketing könyvek olvasására, amennyit szeretnék. Dolgozom rajta, de ügyfelektől sem vehetem el az időmet. Vannak persze alternatív megoldások (hangoskönyv, üzleti könyvek röviden), amelyeket a jövőben kipróbálok és be is mutatok Neked, de úgy gondolom egy igazi könyvélmény pótolhatatlan.

Lássuk is a videót:

A videóban ajánlott könyvem megvásárolható itt. Ez a videó a 90 nap – 90 marketing videó vállalásom 4. része.

Következő részben:

A következő részben megtudhatod, hogy mi az a 3 instant magvalósítható dolog, amivel Te magad is jobb kapcsolatépítő leszel!

A Marketing112 vezető tanácsadója, az ügynökség tulajdonosa. Kis- és középvállalkozási marketingstratéga. Fő erősségei: marketingtervezés, marketingstratégia, márkakommunikáció. Norbert a Magyar Marketing Fesztivál főszervezője is, ez Magyarország legnagyobb, kkv-marketingtrendekkel foglalkozó üzleti fesztiválja.