MarketingMikulásolvasási idő 2 perc


A Mikulás egy menő apropó, ha reklámozni szeretnénk a termékünket, vagy kommunikálni szeretnénk a célcsoportunkkal és ürügyet keresünk erre.

Azon túl, hogy arányaiban a legtöbb csokit decemberben adják el, számos más iparág is profitál az ünnepi időszakból (és most nem a gyerekjátékokra gondoltam:-)) Több sikeres vírusmarketing kampány épült már a jó öreg Télapóra, a Facebook-ot elárasztják a Mikulásos képeslapok, szexi Mikulás képek és humoros (vagy annak vélt) Mikulásos történetek és viccek.

Használd ki te is a mai apropót, írj gyorsan a vevőidnek, vagy az olvasóidnak! Árulj a boltodban Télapó sapkában, vagy adj egy ajándék csokimikulást azoknak a kedvenc vevőidnek, akik ma veszik igénybe a szolgáltatásaidat.

A Mikulásra  komoly üzletág épült, Lappföldi utakat kínálnak az irodák azoknak, akik az igazi finn Mikulással szeretnének találkozni. Házhoz menő Télapók várják a gondos szülők jelentkezését és viszik ki személyesen a gyerekeknek az ajándékot. Mikulásos jelmezek és babaruhák tömkelege kerül a boltokba, hogy a nagy napon, december 6-án, Mikulásnak öltözhessenek a kicsik és nagyok.

A „Mikulás-őrület” töretlen! (Már a műkörmökre is lehet pici Mikulásokat ragasztani, bevallom, nálam ez viszi a pálmát őrültségben, jót nevettem rajta.)

Használd ki a mai napot, és írd meg nekünk, te mivel készülsz a vevőidnek Mikulásra!

Ha Te is kedveled a kampányapropókat, keresd a Marketingesek Lapja két nap múlva, december 8-án megjelenő számát, mert sok érdekes kampányapropót találhatsz benne!

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük