Milyen lesz az e-mail marketing 2013-ban?olvasási idő 2 perc

A Marketing112 blogja – annak ellenére, hogy napi frissítésű – mentes minden fajta külső reklámtól vagy sajtóközleménytől, de mivel érintett vagyok a rendezvényben, meleg szívvel hívom fel a figyelmedet arra, hogy Szeptember 13-án, Budapesten először kerül megrendezésre kifejezetten az e-mail marketinggel foglalkozó konferencia. A marketing szakmai esemény témája a közösségi média és az e-mail marketing viszonya.

A konferencia célja, hogy a jelenlévők válaszokat kapjanak az e-mail marketing aktuális kérdéseire, valamint megismerjék a küszöbön álló trendeket. Az eseménnyel egy rendszeres szakmai fórumot szeretnénk teremteni a szervezők, amely esettanulmányok, bevált szakmai receptek révén segít a marketing szakembereknek követni az e-mail marketing változásait, valamint aktívan hozzájárul a szakterület fejlődéséhez.

A konferencia egyik jelmondata: „Az e-mail nem vész el, csak átalakul

A közösségi média, különösen a Facebook széles körű elterjedése átalakította az e-mail marketinget. Ezek a változások azonban nem jelentik az e-mail végét, amely még mindig az egyik legfontosabb és egyben nélkülözhetetlen eszköze az online marketingnek. Utóbbi kijelentést támasztja alá, hogy a Facebook is email címet kér a regisztrációhoz.

Ugyanakkor tény, hogy vannak e-mail marketing módszerek, amelyek hatékonysága lecsökkent. Ezeket a módszereket kiváltják az új helyzet szülte lehetőségek, mint a közösségi média és az e-mail marketing integrációja, valamint az okostelefonok nyújtotta új lehetőségek.

e-mail marketing 2013 konferencia

A konferencián az online marketing szakma elismert szakértői tartanak előadást (lásd részletes program). A rendezvényt a Zseron szervezi.

Az előadások többek között a következő kérdésekre adnak választ:

  • Milyen kapcsolat van a közösségi média és az e-mail marketing között?
  • Hogyan építhető e-mail adatbázis közösségi médiából?
  • Hogyan optimalizálhatjuk az e-mail marketinget mobilra?
  • Hogyan kerülhető el a feketelista?

A program különlegessége, hogy ott kerül először publikálásra az NRC Online Piackutató legújabb felmérése az e-mail marketingről, valamint a konferencián debütál a Protopmail hírlevélküldő rendszer újdonsága is.

A konferencia pontos programja a www.emailmarketingkonferencia.hu internetcímen érhető el.

A konferencián én is előadok, ennek köszönhetően pedig olvasóim kedvezményesen vehetnek részt a rendezvényen. Ha használod a „2012-Marketing112” kuponkódot, akkor 35.000 Ft + Áfa helyett 25.000 Ft + Áfa összegért vehetsz részt a konferencián! Gyere el, találkozzunk, beszélgessünk!

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük