Nem tudod, hogyan lépj kapcsolatba a feliratkozóiddal? Itt a válasz:

Az előzőekben már esett szó arról, hogyan is kellene felvenni a kapcsolatot a feliratkozókkal, illetve, arról is, hogyan, milyen eszközökkel kellene rávenni őket az aktivitásra. Ezt a listát egészítem most ki újabb 8 csábító marketingötlettel, ami titkos fegyvereddé válhat a jövőben, ha már végképp nem tudod, mivel kellene motiválni a feliratkozóidat.

Tippek, ötletek, amikkel könnyedén kapcsolatba kerülhetsz a feliratkozóiddal!

Tippek, ötletek, amikkel könnyedén kapcsolatba kerülhetsz a feliratkozóiddal!

1. “Mondd el, mivel küzdesz” – email.
Most rajtad a sor, hogy kérdezz! Itt egyszerűen arról van szó, hogy kérdezd meg őket, hogy mi az elsődleges és legfontosabb dolog, amivel küzdenek a vállalkozásukkal, a marketingtevékenységükkel kapcsolatban.

2. Ossz meg velük sikertörténeteket és beszámolókat.
Mindenki szereti a szép sikersztorikat. Hát meséld el a Tiéd! Kérd meg a partnert/ügyfelet, hogy mondja el a véleményét ezzel a közös projekttel/vásárlással kapcsolatban. Ez egy jó, a gyakorlatban is könnyen használható lehetőség, melynek során megkérdezheted az új felhasználóidat/ügyfeleidet, hogy mik a tapasztalataik, visszajelzéseik a termékeiddel/szolgáltatásaiddal kapcsolatban. Ezzel könnyen és gyorsan jó ajánlásokat is kaphatsz, mert a vásárlást követő percekben sokkal jobb hangulatban vannak az emberek a vásárlás nyújtotta örömtől. Majd ezeket oszd meg a feliratkozóiddal is. A pozitív visszajelzés soha nem árt.

3. Vezess egy közösségi csoportot.
Ez a csoport nem a feliratkozóidat tartalmazza, ezért kérd meg a tagokat, hogy osszanak meg néhány információt a vállalkozásukról, és arról, amit csinálnak. Ez lehet egy egyszerű, pár soros szöveg, de lehet egy mélyebb hangvételű írás is, ezt érdemes rájuk bízni. Aztán válassz ki közülük három olyan vállalkozást, amelyet reflektorfénybe fogsz helyezni, és oszd meg a történeteiket a feliratkozóiddal. Mások sikere könnyen motiválhat másokat is.

4. Adj valamit ingyenesen mindenkinek.
Függetlenül attól, hogy mennyire volt sikeres a legutóbbi promóciód. Mindig több feliratkozód lesz a listádon, akik nem vásárolnak tőled, mint azok, akik igen. Ez az oka annak, hogy amikor fő promóció befejeződött érj el mindenkit és egyszerűen küldj nekik valamit ingyen – csak mint a köszönet egy formája, hogy veled maradtak az egész promóció alatt. Hogy mit adj nekik? Egy bónuszt, kupont, kiegészítő terméket.

5. Próbálj meg kapcsolatba lépni még egyszer az “álomszuszékokkal”.
Keresd ki azokat az embereket, akik nem nyitották meg az email-eket vagy nem regáltak semmire már hosszú ideje. Kérdezd meg őket, hogy mi az oka ennek és hogyan tudnád orvosolni a problémájukat?

6. Beszélj a terveidről.
Az emberek élvezik, ha bevonod őket a terveidbe, és értékelni is fognak téged ezért. Ettől érzik magukat a csapat tagjának és nem csak egy számnak az Excel táblázatodban. Ez az a kapcsolat, amire szükséged van!

7. Kísérletezz vizuális tartalmakkal.
Infografikák, animációk, videók, minden ilyesmi. Próbálj kitörni a szokások közül, alkoss és küldj valamit, amit normál esetben nem küldenél.

8. Küldj oktatóanyagot.
Mondd el a feliratkozóidnak, hogyan oldasz meg egy problémát. Járj a végére egy adott problémának. Még jobb, ha emailben küldöd ki, mert megjelölhetik csillaggal, és máris bekerülsz a “fontos levelek” kategóriába.

Kifelejtettem valamit? Ha úgy érzed, hogy igen, akkor írd meg nekünk, hogy Te hogyan vennéd (veszed) fel a kapcsolatot a feliratkozóiddal egy kampányidőszak után!


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
Hogyan legyen az üzenetem egyszerre pozitív, vonzó és lenyűgöző is úgy, hogy közben megkülönböztessen a versenytársaimtól? (Olvasónapló 2. rész)

Dan S. Kennedy könyvének feldolgozásának 2. részében az üzenetekről lesz szó! Nem is feltétlen az üzenetek szövegéről, hanem sokkal inkább...

Close