Pofonegyszerű marketing tippek egy masszőrtől

FIGYELEM! Ez a bejegyzés elavult lehet, mert már több, mint 1 éves. Ha érdekel a téma és konkrét kérdésed van, kérdezz minket a KAPCSOLAT menüponton keresztül.

A masszőrömnél láttam az alábbi, bárki által, instant bevethető marketingeszközöket, amelyek a legjobb példa arra, hogy hogyan kezdjük el kis büdzsével a cégünk marketingjét. Ezek a marketing eszközök, egyszerűek, gyorsan elkészíthetőek, megvalósíthatóak. No meg ami a legfontosabb: működnek!

A felsorolt marketingeszközök két célt segítenek: növelni a kosár-értéket, és a lojalitást. Nézzük őket sorba:

A baj – egyébként – ott szokott lenni, hogy a tulajdonosok, ügyvezetők, alkalmazottak nem merik megfelelő módon, meggyőzően használni.

Jutalmazd azokat, akik hűségesek hozzád

masszor-marketing-tippek

Mindig adj választási lehetőséget, csomagajánlatokat

A drágább megoldás pedig mindig érje meg jobban.

masszor-marketing-tippek2

Érd el, hogy meglévő ügyfeleid újakat hozzanak

masszor-marketing-tippek3

Ugye milyen egyszerű?

A Marketing112 vezető tanácsadója, az ügynökség tulajdonosa. Kis- és középvállalkozási marketingstratéga. Fő erősségei: marketingtervezés, marketingstratégia, márkakommunikáció. Norbert a Magyar Marketing Fesztivál főszervezője is, ez Magyarország legnagyobb, kkv-marketingtrendekkel foglalkozó üzleti fesztiválja.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.