Születésnap Vodafone RED módraolvasási idő 2 perc

Születésnapi ajándékot jó adni is, jó kapni is. Nem csak a privát, hanem az üzleti életben is. Ma már ez vagy kikopott, vagy pedig olyannyira automatizálttá, sablonossá vált (szoftverek, emlékeztetők), hogy olyan embernek is születésnapot kívánunk, aki nem is ügyfelünk, nem is ismerünk. De az is lehet, hogy szuper partnerek vagyunk, de az ajándékunk olyan sablonos, hogy csak egy lesz a sok közül. Pedig kreatív ajándékokat Magyarországon több cég is árul (pl1, pl2), és külföldről is vásárolhatunk.

Az ajándék egy nagyon szép gesztus, nem utolsó sorban egy bizonyított, emócióban gazdag marketing eszköz, amely segít abban is, hogy bérelt helyet kapjunk egy döntésvezető íróasztalán vagy éppen polcán, és ne felejtsen el minket. (értsd: ha kreatív, kedves vagy praktikus az ajándék, szem előtt hagyja, használja, tudat alatt beágyazódik, asszociálódik).

red-ajandek-01

Én legutóbb a mobilszolgáltatómtól kaptam kedves ajándékot, ami nem volt nagy értékű, de annál inkább tükrözte a cég igyekezetét, figyelmességét és a személyem fontosságát. Valljuk be, 2014-ben ez az egyik legfontosabb.

red-ajandek-02

Kézzel címzett boríték, kézi írás a köszöntő lapban – még az sem érdekelt, hogy az amúgy minőségi csokoládé szétolvadt a dobozba.

red-ajandek-03

A gesztus volt a fontos, amit mesélek másnak, amiről írok, amire emlékszem és ami jól esik Nekem, a cégtől, a márkától. Ez a legfontosabb…

Te hogyan igyekszel figyelmes lenni az ügyfeleid felé?

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük