Tévhitek az árral kapcsolatban

Ha már az árakról beszélünk, ami természetesen az online megjelenésünk és kommunikációnk során is előtérbe kerül, érdemes tudni, hogy a felhasználók milyen tévhitekkel bírnak az árakkal szemben.

Ez szintén alapja lehet egy megelőző stratégiánknak, amelyre ha alaposan, tudatosan felkészülünk és megtaláljuk azok kiváltó megoldásait, akkor magasabb vevőkonverziót és vevőlojalitást érhetünk el.

Csak alacsony árakkal képes a vállalkozás a piaci versenyt megnyerni.

Tévhit, mert: nem az árakkal, hanem megfelelő pozícionálással kell a termékünket, vállalkozásunkat megkülönböztetni.

Ha csökken az ügyfélszám és az értékesítési volumen, azonnal csökkenteni kell az árakat.

Tévhit, mert: az ügyfélszám csökkenésének oka nem az ár maga, hanem a rossz üzleti- és marketing stratégia. Szerencsére mindegyik javítható, kontrollálható.

Az ár kialakítása egyszerű. Csak a költséghez hozzáadjuk a nyereséget és kész is.

Tévhit, mert: az ár kialakításánál különböző stratégiákat választhatunk, amelyek meghatározzák a piaci szereplésünket. Ha az áralkotásunk nem igazodik a vállalkozásunkhoz és annak céljaihoz, akkor a marketing-kommunikációnk sem lesz sikeres.

Az ár az egyetlen fontos tényező a termékkel kapcsolatban.

Tévhit, mert: a termék csomagolása, kínálati kondíciója, a járulékos szolgáltatások mind fontos jellemzői egy terméknek. Ha az érdeklődő csak az ár alapján ítél, az Ön feladata, hogy megtanítsa elfogadni és értékelni a kialakított vételárat. (Például: HSD 2 kéziadó csomagolása)


30 napos ingyenes marketingtanfolyam

Read previous post:
A kifordított módszer

Ezt a módszert általában azok a cégek szokták kiaknázni, akik a lehetőségeikhez képest nagyobb célt szeretnének elérni vagy pedig olyan...

Close