Alig 12 órája, hogy a TechCrunch és a többi nagy szakmai portál megjelentette elemző összefoglalóját a Facebook legutóbbi, 20018.10.30-án bejelentett, 2018. Q3-as pénzügyi jelentéséről. Mi fontos ebből egy magyarországi KKV-nak?
Gyakorlatilag semmi 🙂 Viszont néha érdemes pár percet tölteni az általunk használt közösségi felületek népességével és azok összetételéről, alakulásáról. Ezért rövid ez a cikk, amely egyébként a megújult blogom Facebook-marketing rovatát erősíti.
Nagyon röviden: 4 millió felhasználót veszített a Facebook Európában (282M -tól 278M -ra). Ez az ami ránk sem közvetve – sem közvetlenül nincsen hatással van, egy „Good to know” (Jó tudni) információ.
Mi az, ami még fontos a Facebookról a felhasználók tekintetében?
- A Facebook öregszik. Növekedik az 55+ korú felhasználók száma. A 18 évesek pedig mennek az Instagramra és a TikTok -ra (volt Musica.ly).
Jó hír, hogy az Instagram is a Facebooké és Facebookról beállítva hirdethetünk is rá. Ha követed ezt a Facebook rovatot, akkor sok hasznosat fogsz majd olvasni erről.
- A fiatalok elsődlegesen a mobilt használják Facebookra (24-44, igaz az asztali gépet is!), az idősebbek pedig elsősorban az asztali gépet.
Tetszett ez a rövid blogbejegyzés?