5 tipp, a jobb AdWords kampányokértolvasási idő 3 perc

Mára egyre szélesebb körben elterjedt a Google kattintás alapú hirdetési rendszerének használata: természetesen – ahogy más online marketing eszköz esetében is- ennek használata is nagy szaktudást és tapasztalatot igényel kezelőjétől. Éppen ezért összeszedtünk néhány tippet, melyek segítséget nyújthatnak abban, hogy még jobban optimalizálhassátok a fiókotok beállításait és ezzel még több vásárlóra tehessetek szert.

Összeszedtünk néhány tippet, ötletet, amivel javíthatod a kampányaid eredményét. Olvasd el, ha jobb eléréseket szeretnél!
Összeszedtünk néhány tippet, ötletet, amivel javíthatod a kampányaid eredményét. Olvasd el, ha jobb eléréseket szeretnél!
  1. Kulcsszavak jelentősége

    Válassz olyan szavakat, melyek szorosan kapcsolódnak a cég termékeihez vagy szolgáltatásaihoz. Felesleges sok általános szót felvinni, bár több megjelenítést hoznak, mégis a felmérések azt bizonyítják, hogy ezekre a hirdetésekre kevesen kattintanak. Mindig érdemes a munka megkezdése előtt végiggondolni, hogy mi a cég fő profilja, és ehhez kapcsolódóan összeírni a legfontosabb kulcsszavakat: nézd végig a weboldaladon gyakran előforduló kifejezéseket. Így biztosíthatod, hogy hirdetésed azoknak jelenjen meg, akik azt keresik, amit te kínálsz.

  1. Kulcsszóillesztési típusok

    Az AdWords rendszer a kulcsszavakra épül, éppen ezért van ekkora szükség arra, hogy a lehető legjobban átgondolt szavakkal dolgozzunk: továbbá a jól átgondolt kulcsszólista a segítségünkre lehet abban, hogy jobb pozíciót érhessünk el a hirdetések között (ha lehet minél kevesebb pénzért). Az átgondolt hirdetésekben figyelmet kell szentelnünk azokra a szavakra is, amelyekre nem szeretnénk megjelenni. Az általános egyezés mellett használj más lehetőségeket is, melyekkel, sokkal pontosabban meghatározhatod, hogy melyek azok a szavak, amire szeretnéd, hogy a hirdetésed megjelenjen és melyek azok, amikre nem szeretnél megjelenni.

  1. Földrajzi célzás

    A földrajzi célzással kapcsolatos beállítások leginkább a tevékenységed függvénye: ha szolgáltatást értékesítésével foglalkozol, vagy olyan termékeket árulsz, amely nem bír ki több napos utazást, akkor érdemes a helyi potenciális ügyfeleidet megcélozni, hiszen nem érdemes felesleges megjelenni olyan keresőnek, aki nem tartozik a valódi célközönségedhez.

  1. Kulcsszavak egyéb változata

    Bővítsd a listád alternatív megoldásokkal, megfogalmazásokkal, akár az egyes és többes számú változatokkal. Az viszont nagyon fontos, hogy ez a bővítés ne menjen a relevancia rovására.

  1. Fiók teljesítményének nyomon követése

    Hogyan is tudnád nyomon követni az eredményességed, honnan tudod, hogy hatásos-e a kampányod? (Maximum a megemelkedett eladásokból, de annak akár más oka is lehet) Ha nem végzel rendszeresen ellenőrzést? Nagyon fontos tevékenység egy fiók kezelése során, hogy figyelemmel kísérjük a statisztikákat és jelentéseket készítsünk, hogy lássuk, melyek azok a szavak, hirdetések, melyek jól és melyek azok, amik kevésbé jól teljesítenek.

Ha úgy érzed, többet szeretnél megtudni a Google AdWords hirdetési rendszeréről, hogy a jövőben Te magad irányíthasd vállalkozásod hirdetéseit, ne habozz, jelentkezz a június 27.-én megrendezésre kerülő Google AdWords mesterkurzusunkra! Ne hagyd ki.

Related Posts