Ezen a héten a múltheti posztomat fogjuk tárgyalni részletesen és elemeiben. Akkor felsoroltam azokat az offline marketing eszközöket, amelyekkel egy online üzletet támogatni tudunk. Most sorra vesszük ezeket a marketing eszközöket. Elsőként jöjjön a névjegykártya, mint ügyfélszerző- illetve márkatudatosító marketing eszköz.
A névjegykártya ebben az esetben azért fontos (és így kapcsolódik a témánkhoz), mert ez is egy felülete annak, hogy online jelenlétünket népszerűsítsük. A helyett, hogy most hosszas és terjedelmes leírásban tárgyalnám: milyen egy jó névjegykártya? – inkább megalkottam a KKV névjegykártya 10 vastörvényét

.
Marketing112: A KKV névjegykártya 10 vastörvénye
- A névjegykártyád fő célja továbbra is a neved és az elérhetőséged megőrizhetősége. Ez legyen a leghangsúlyosabb!
- A névjegykártya támogatja a tárgyalásodat és a személyedet. Megerősítő jelleggel bír, emlékezni fognak Rád, cégedre, prezentációdra.
- Általános mérete 9×5 cm, de nem muszáj szokványosnak lenned. Lehet (sőt legyen) ettől eltérő méretű, de olyan, amit még zsebbe, tárcába vagy névjegykártya tartóba lehet tenni.
- A névjegykártyán legyen rajta minden elérhetőséged, de ne feledd a pozícionálásodat, a szlogenedet, a reklámszöveget. 1 rövid, frappáns mondatban meg kell tudnod fogalmazni, hogy mivel foglalkozol, miben tudsz segíteni, milyen problémára kínálsz megoldást!
- A névjegykártya átadásánál kérd el a partneredét is, nézd meg türelmesen, dícsérd meg. Ha megdícséred a partneredet akár a névjegykártyája miatt, akár más miatt, jobban fogja érezni magát és Te is szimpatikusabbá válhatsz.
- Egy névjegy – egy szakma. Egy márka – egy névjegy. Ezen ne spórolj, ne mixelj!
- Ha külföldi ügyfeleid is vannak, használj kétoldalú névjegykártyát, kétnyelvűt!
- Ügyelj a grafikus márkaelemekre! Helyezd el a logódat, legfontosabb certifikációdat! Ha a fényképedre is marad hely, tuti megjegyeznek. Ez bizonyított tény…
- Az átadott névjegykártya legyen mindig épp és egészséges!
- Ha külföldi partnerekkel tárgyalsz és igazán biztosra akarsz menni, akkor tudd, hogy melyik országban mi a névjegykártya etikett. Tudtad például, hogy az aranyozás a távol-keleti ügyfeleid számára imponál?
Ha betartod ezt a 10 pontból álló KKV névjegykártya vastörvényt, akkor a névjegykártyáddal eléred a kívánt célt.
Nincs ötleted, hogy milyen névjegykártyája legyen cégednek, márkádnak? Kattints ide, mutatok 165 kreatív névjegykártyát!