Bestowe: Az ajándékdobozba zárt vállalkozásolvasási idő 3 perc

Catherine Weis a Bestowe Gifting alapítója. Cége egy prémium ajándékozási szolgáltatás, amely egyedi kézművel termékekkel egészíti ki és szabja testre a hagyománynak mondható ajándékokat, (ajándék)csomagokat. Küldetésük, hogy az általuk értékesített termékekkel ne csak új köntösbe csomagolják az ajándékozást, hanem támogassák a kézműves vállalkozásokat, közösségeket is.

Szeretnek ajándékokat válogatni, ez egyfajta kurátori munka is, hogy milyen kézműves termékeket választanak ki és építenek be a csomagokba. Működésükkel egyedi ajándékozási lehetőségeket biztosítanak ügyfeleik csapattagjainak, szervezetében és rendezvényeiken.

A vállalatok szépen lassan elkezdték megváltoztatni alkalmazottaik elkötelezettségét növelő és munkájukat értékelő programjaikat. Rájöttek, hogy egyre több cég vásárol online minőségi ajándékokat, így ma már külön koncentrálnak a vállalati, sőt külön a rendezvényekkel kapcsolatos (céges, esküvő, csapatépítés) ajándékozásra is. Értékesítésük megnégyszereződött a korábbi évhez képest.

A Bestowe ajándékok az ajándékozó és az ajándékozott közötti személyes kapcsolatról, valamint a művész mesterségének és az általa létrehozott fantasztikus termékek történetéről szólnak.

Catherine pályafutását a grafikai tervezésben kezdte: csomagolás-tervezés, márkaépítés és marketing. Emlékszik egy ügynökség egyik projektjére, amelyen éppen dolgozott, és prezentáció-arculatot, slide-grafikákat tervezett PowerPointban egy kiemelten fontos ügyfélnek. Hónapokba telt. “Olyan unalmas volt, mint amilyennek hangzik” – mondja. Szívében tervezőként úgy érezte, hogy a művészete egy része haldoklik a projektek korlátaival. Mindig is szerette azokat az embereket, akikkel dolgozott, szerette a kreativitást és az együttműködést, de lassan elvesztette a szenvedélyét.

Mindig voltak ötletei saját vállalkozásához, de soha nem ugrotta meg. Félt, hogy kudarcot vall. Nem volt társa, aki segítsen eligazodni vagy csak elindulni. Nem volt elég pénze. Nem volt elég ideje. Ő volt a családfenntartó, és őszintén szólva nem kockáztatott, hogy felhagy a munkájával, hogy valami mást csináljon. Persze utólag úgy gondolja, ezek mind kifogások voltak, amelyek a kudarcait csak erősítették. Nem hitt igazán abban, hogy ő egyedül is tudna menedzselni és vezetni egy vállalkozást.

… a történet folytatódik a 10 PERC ÜZLET zárt felületén: https://www.10percuzlet.hu

A történet folytatása

A sikersztori folytatásából megtudhatod, hogy:

  • hogyan lett egy csajos mellékállásból valódi fővállalkozás, amely ma már több embert foglalkoztat?
  • hogyan oldotta meg az alapító, hogy egy komplett vállalkozást beindítson, amelyben nem mindenhez értett?
  • hogyan szerzett tőkét az induláshoz és milyen segítségért fizetett az indulásnál, amit nem bánt meg?
  • mi történt az indulás óta, hol költött el sok pénzt az online marketingben, ami nem teljesen érte meg?
  • hogyan kommunikál, milyen eszközöket használ az üzletében (hasznos linkekkel!) ?
  • milyen tanácsai vannak a hozzá hasonló női vállalkozóknak?

… a történet folytatódik a 10 PERC ÜZLET zárt felületén: https://www.10percuzlet.hu

Related Posts