BrandTrend konferencia a CSR és a márkaépítés közös jövőjérőlolvasási idő 1 perc

A BrandTrend ötödik konferenciája a CSR és branding területek összefonódásának megmutatását, különböző márkák fenntarthatósági stratégiájának bemutatását tűzte ki célul. A rendezvényt április 24-én, a Mercedes gyárban tartják.

Mivel a vállalatoknál egyre inkább elfogynak a termék-megkülönböztető előnyök, a márkáknak nincs mondanivalójuk, ezért nem létrehoznak történeteket, hanem meglévő ügyekhez, akár társadalmi problémák megoldásához csatlakoznak. Így a CSR és a branding egyre inkább közös utakat keres és talál magának.

EzaCSR360

A konferencián vezető külföldi és hazai szakemberek tartanak előadást e témában, többek között Gaál József, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Ipari Ügyekért Felelős Alelnöke; Kőszegi András, a BrandTrend alapítója, ügyvezetője; Hesz Tamás, a Mercedes-Benz Hungária Kft. Mercedes-Benz személyautó kereskedelmi és marketingigazgatója; és Joseph Laurentius Mayrhofer, a “DIE MarkenWertExperten” márkaértékelő és márkatanácsadó Intézet, valamint a BrandTrend márkatanácsadó ügynökségi partnerének ügyvezető igazgatója.

Az első 100 regisztráló gyárlátogatás keretében bepillantást nyerhet, hogyan készülnek a Mercedesek.

A Marketing 112 ügyfelei, partnerei, olvasói 25% kedvezménnyel vehetnek részt az eseményen! Ennek igénybe vételéhez a regisztrációnál kérjük a megjegyzés rovatban feltüntetni: Marketing112

A konferencia részletes programja itt található: http://www.ezacsr360.hu/program/

Regisztráció: http://www.ezacsr360.hu/regisztracio/

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük