E-mail marketing konferencia 2013 – beszámoló

FIGYELEM! Ez a bejegyzés elavult lehet, mert már több, mint 1 éves. Ha érdekel a téma és konkrét kérdésed van, kérdezz minket a KAPCSOLAT menüponton keresztül.

Első alkalommal, tegnap rendezte meg a Zseron az E-mail marketing konferencia 2013 névre hallgató konferenciát, amelynek fókuszában az e-mail marketing és Facebook kapcsolata állt. A közel 150 részvevő előtt én is tartottam egy előadást a kkv e-mail marketing sajátosságairól, tévhiteiről illetve tényeiről.

Volt persze más előadás is, amelyből pár érdekes adatot megemlítenék. Az NRC legújabb kutatása szerint az e-mailezők 57%-a ismeri a feladót, akitől levelet kapott és 36%-uk hetente átlagosan 5-10 levelet kap.

A zavaró reklámokkal kapcsolatos kérdéseik azt állapították meg, hogy a legjobban zavaró mai, online reklámozási forma a videó közben megjelenő hirdetés (56%), de a mobiltelefon alkalmazásban felbukkanó reklám is kiveri az ingerküszöböt (~43%)

A prezentációm ez volt, de letöltheted itt is:

Az e-mailek témáját tekintve a sláger még mindig az utazás, az új vagy akciós termékek és az egészséges életmóddal kapcsolatot. Online marketingeseknek fény az alagútban, hogy 61%-a a válaszadóknak az e-mailben kapott ajánlat lehetőségével élt is.

Ismét eltelt egy hétvége, köszönöm, hogy Velem tartottál! Találkozunk Hétfőn. Norbi.


A Marketing112 vezető tanácsadója, az ügynökség tulajdonosa. Kis- és középvállalkozási marketingstratéga. Fő erősségei: marketingtervezés, marketingstratégia, márkakommunikáció. Norbert a Magyar Marketing Fesztivál főszervezője is, ez Magyarország legnagyobb, kkv-marketingtrendekkel foglalkozó üzleti fesztiválja.

Címke: , , ,

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.