Egy szuper példa minden magyar „tejes” vállalkozónakolvasási idő 2 perc

Cserpes. Nem tudom, mond-e valamit ez a név neked. Nekem most már igen, pár hónapja ismerem a márkát, de feltűnt, hogy egyre több helyen látom a termékeit. Piacon, boltokban, irodaházakban (szuper értékesítési csatorna). Most róluk lesz szó és arról, hogy egy tejipari vállalkozó is álmodhat országos ismertségről a nagy multik mellett.

Sikertörténet szerintem már most is,hogy a Cserpes márka feljebb lépett és kiemelkedett a kisebb tejipari vállalkozások közül. Magyar tulajdon, családi vállalkozás, igazi manufaktúra. Éppen most nyitotta meg az első Tejivóját a Deák téren. Hangulatos, stílusos, a Meki szomszédságában van s bár nem övéké az „Ahol jó lenni” szlogen – inkább rájuk igaz. Maga a weboldal is egyszerű, letisztult, retrós és viccesen kedves (lásd: Hol vagyunk? menüpont).

marketing példák , online marketing , kkv marketing
A Cserpes Tejivó weboldala

A Tejivóval, a termékekkel bővebben is foglalkozik az „egy nap a városban” blog, (és ez is) érdemes elvolasni. Magam részéről bízok benne, hogy az ilyen eredetiséget és családi értéket felmutatni tudó vállalkozások soha nem tűnnek el, mert ezek azok, amelyek színfoltjai a multival és tucat kajával megtűzdelt hétköznapjainknak. Hajrá Cserpes!

Miben látom én a Cserpes erejét?

  • nyíltan vállalt családi felállás, szerethető cégvezető és küldetéstudat
  • visszanyúlás a régi tejivók hangulatához
  • játékosan érthető kommunikáció, letisztult dizájn
  • olcsó árak, friss és egészséges ételek – italok

Aki pedig belepillantana a gyártási folyamatokban, annak ajánlom ezt a videót:

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük