Még mindig meglepődöm, hogy milyen ésszerűtlen hibákat követnek el nagy cégek a Facebook hirdetéseik során. Gyakorlatilag úgy hirdetnek mobilra hírfolyami posztot (amiben egy alkalmazásra mutató link van), hogy köztudott, a mobilon nem működnek a Facebook alkalmazások.
A hirdetés így néz ki:
Kattintás után pedig ez a hiba üzenet fogad minket:
Így lehet gyorsan elpuffogtatni a hirdetési keretünket úgy, hogy 0 (értsd: nulla) konverziónk legyen, legalább is, ha ezt, a mobil-elhelyezési részét nézzük a kampánynak. A megoldás az, hogy ha Facebook-alkalmazást hirdetünk, akkor ne engedélyezzük a mobil-hírfolyami megjelenést:
Minden trükköt akarok tudni!
Akkor gyere el a következő, az idei év UTOLSÓ Facebook-marketing mesterkurzusára, ahol minden tippet, trükköt megtudhatsz ahhoz, hogy degeszre keresd magad a Facebookon!