“Ha pénzt kérsz az ügyfeleidtől, képzeld magad a helyükbe!” – egy havi 30 millió Ft árbevételű marketing ügynökség sikersztorija.olvasási idő 3 perc

Rahul Alim a Custom Creatives alapítója, ami egy amerikai, digitális marketing ügynökség. Úgy hirdetik magukat, hogy megfizethető digitális marketing stratégiákat készítenek el és hajtanak végre, amelyek a kattintásokból fizető ügyfeleket konvertálnak. A közösségi médiát és a keresőoptimalizálást (SEO) használják arra, hogy a vásárlókat irányítsanak az ügyfél fizikai boltjához vagy webhelyére.

Úgy tartják, hogy a havi bevétel gyakran az a mutató, amellyel sokan meghatározzák egy ügynökség vagy tanácsadó sikerét. Noha ezzel Rahul nem értek teljesen egyet, nagyobb hangsúlyt fektetett ügyfelei sikerére és arra, hogy hosszú évekig megtartsák ügyfeleiket. A bevételük évről évre következetesen 7 számjegyű, dollárban.

A kezdetek

Rahul a középiskola után Európába költözött és hivatásos focista akart lenni. Elkezdte az egyetemet is, aminek az elmondása szerint sokat köszönhet. Azt, ahol most tart. Vállalkozókkal és nagy gondolkodókkal teli családban nőtt fel, akiket nála okosabb embereknek tart, így határozottan szerencsésnek érzi magát, hogy a megfelelő helyre született. Első munkája egy hitelkártyákkal foglalkozó cégnél volt, mint értékesítő. Nyers és tapasztalatlan volt az üzleti életben, de elhatározta, hogy egyedül, más segítsége nélkül is boldogulni fog. Az értékesítési pozícióban azért volt felelős, hogy felhívja a vállalkozásokat és értékesítse a szolgáltatásokat. Azt mondja: “Ez volt a legjobb dolog, ami valaha történt velem fiatal pályafutásom ezen szakaszában.”

Kénytelen volt telefonon beszélni emberekkel, tárgyalni, meggyőzni, segíteni idegeneknek – megtanulta minden idők egyik legnagyobb készségét, a telefonos értékesítést. Soha nem adott el semmit korábban, itt a mélyvízben 3 nap alatt megtanulta az eladást, majd minden egyes nap gyakorolta azt. Ez az állás csak pár hónapig tartott, de sokat nyert vele. A Homestore (online lakásfelszerelés webshop) nevű céghez toborozták. Itt a keleti partvidéket kezelő értékesítési csapatba került.

A cég újoncai közül néhány év alatt a tíz legjobb értékesítő között találta magát. Néhány év után viszont otthagyta a céget, mert saját biznisz beindításáról álmodozott. Fiatal és buta volt – mondja ő. Marketingterv, iroda, termék és okos ötlet nélkül egy dologhoz fogott hozzá: segített az ingatlanokat értékesítőknek az internetes hirdetéseik megírásában, kampány-kezelésében.

Érdekel ez a sikertörténet (is)?

Olvasd el a többi sikersztorival együtt a 10 PERC ÜZLET klubban!

A történetből megtudod, hogy:

  • mit talált ki Rahul ügynökség-vezetőként, ami meghozta neki a sikert?
  • hogyan árazta be saját magát és mire nem figyelt e közben?
  • mit javasol a most vagy nem rég indult ügynökségtulajdonosoknak?
  • milyen marketingeszközöket használ munkája során? (konkrét szoftvernevek!)
  • milyen könyveket és podcasteket hallgat?
  • és mit tanácsol általában a vállalkozóknak?

Olvasd el a többi sikersztorival együtt a 10 PERC ÜZLET klubban!

Related Posts