Hogyan lépj kapcsolatba a feliratkozóiddal kampányidőszak után?olvasási idő 2 perc

Végeztél egy kampánnyal (például egy termékbevezetéssel), de azt érzed, hogy a listádon szereplő személyek kissé inaktívvá váltak, ezért úgy gondolod, hogy kimerültek a lehetőségeid? Ez nem igaz!

Ha nem csinálod jól: megkeresheted őket néhány értékesítési üzenettel, amely közül mindegyik tartalmazza majd a „vedd meg most” linkeket, beszámolókat, kedvezményes hozzáférési lehetőségeket, bónuszokat, és mi egy mást. Röviden ezek csak reklám email-eknek számítanak, ami egy átlagos feliratkozónak túl sok.

Hogyan csináld?

Emlékeztesd őket arra, hogy a fő célod az, hogy kiszolgáld őket, és nem csak megkéred őket, hogy fizessenek!! Segítségként bemutatunk Neked néhány frissítési lehetőséget a hírlevelekkel kapcsolatban, ami segíteni fog újra kapcsolatba lépni a feliratkozóiddal.

Nem tudod hogyan lépj kapcsolatba a feliratkozóiddal? Most megtudhatod!
Nem tudod hogyan lépj kapcsolatba a feliratkozóiddal? Most megtudhatod!

Mi az ötlet?

Egy-egy kampányidőszak után a fő célunk az legyen, hogy megpróbáljuk visszanyerni a feliratkozóink bizalmát azzal, hogy biztosítjuk őket arról, hogy a hírleveleink nem csak az eladásról szólnak, hanem valódi értéket is adnak különböző formában. Ennek a legjobb módja, hogy igazán fontos tartalmakat osztunk meg velük egy ideig, ami nekik kedvez.

A következőkben kiderül, hogy hogyan csináljuk:

1. Csinálj egy összetartó közösséget

Jelölj meg néhány érdekes dolgot, amiről már régebb óta beszél a közösség. Lehet az más blog, linkek, érdekes fórum téma. Röviden: figyeljük meg, hogy mi történik az interneten, hogy rátalálhassunk a legjobb tartalmakra, amikhez fűzzünk saját véleményt és osszuk meg az előfizetőinkkel.

2. Kérd el a Twitter felhasználóneveket

Ez egy kissé fordított ” kövess minket a Twitteren” típusú üzenet. Normális esetben csak úgy érhetjük el az embereket, hogy megkérjük, hogy kövessenek minket. De az ilyen jellegű kéréseknél mindig azt az érzést keljük a feliratkozóinkban, a vásárlóinkban, az előfizetőinkben, hogy nekik kell tenniük valamit értünk. Hát fordítsunk ezen!

3. „Küdje el a kérdését” – email

Nem mindenki fog reagálni, nyilván. De a beküldött kérdések között biztosan találsz néhány értékes és érdekes felvetést, ami a segítségedre lehet a jövőben, hogy tökéletesíthesd a stratégiád.

Folytatás jövő héten! Iratkozz fel a blogértesítőre!

Hasonló marketing cikkek

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük