Kitől tanulj 2014-ben?olvasási idő 4 perc

A múlt héten a Lurdy Házban jártam, dolgom volt, postára igyekeztem. Felmentem a konferencia szintre is a kedvenc kávézómba és gondoltam, ha már ott vagyok, elnézek a január 30-án, a Magyar Marketing Fesztiválnak helyet adó területre is. Aki jártas ott, tudja, hogy van a konferencia terület bejárata előtt egy megállító tábla, pontosabban egy eligazító. Ide írják ki, hogy mikor, melyik teremben ki van.

Mondanom sem kell, abban az időpontban is két marketing- üzleti konferencia zajlott (megjegyezném: január elejét írunk). Az egyik egy nőknek szóló, a másik pedig egy hagyományos, évindító rendezvény. Ekkor azért elgondolkodtam.

Azon gondolkodtam el, hogy ha én most „csak” vállalkozó lennék (értsd: nem oktatnám a marketing- üzleti tudást, nem végeznék üzletszerű tanácsadást), akkor mi alapján tudnék 2014-ben választani magamnak egy konferenciát, egy tréninget? Egyáltalán tudnám-e, hogy melyik lesz jó nekem?

Nehéz döntés, tény! Biztos vagyok benne, idén is 50-100 alkalommal lesz üzleti konferencia lesz (csak hogy azokat mondjam, ami számít). Mindegyikre nyilván felesleges elmenni, nem mindegyik szólna nekem, de talán 2 tucatnyi lesz olyan, amire egy átlagos, üzleti- és marketing szakismeretek után érdeklődő cégvezető, marketinges szívesen elmenne.

Azt is be kell vallanom, hogy 2014 januárjában rájöttem, hogy az emberek miért mennek konferenciákra (azon túl, hogy kapcsolatot építeni). Rájöttem, és pontosan tudom, hogy egy, adott vállalkozó, cégvezető, marketinges vagy döntéshozó, miért dönt az adott konferencia mellett. Persze túl egyszerű lenne itt elmondani. Már csak azért sem tehetem, mert gőzerővel dolgozom a Marketing Fesztiválra készülő előadásomon, és annak szerves része lesz ez a felfedezés.

lurdy-konferencia-4
A helyszín

 Azt a kérdést viszont megválaszolhatom, amit másodszorra tettem fel magamnak: Tud-e több lenni a Magyar Marketing Fesztivál 2014, mint egy átlagos, marketing- üzleti konferencia? Tud-e olyat nyújtani, amely miatt 2015-ben is eljön azok többsége, akik 2014-ben ott voltak? Úgy hiszem, hogy igen.

Hogy miben hiszek?

Hiszem azt, hogy

  • Magyar Marketing Fesztivál lesz az a sorozat, amely hagyományt teremt, és úgy fog asszociálódni az érdeklődők fejében, hogy a konferencia, ahol a szakmai trendekről hallhatunk,
  • a magyar cégvezetők nem csak használni akarják az adott marketing eszközöket (pl. közösségi média, SEO, szövegírás), hanem tudni is akarják azt, hogy milyen irányba halad az adott eszköz alkalmazása? Mik a legújabb módszerek, megoldások? Mit használnak már külföldön, amit ma még itthon nem? Eleve úgy gondolom, hogy enélkül csak egy állandó sereghajtó lehet marketing szempontból az adott vállalkozás,
  • tudunk olyan programokat, ötleteket, megoldásokat felvonultatni, amit addig máshol, más konferencián nem láttak a jelenlévők vagy nem jellemzőek,
  • az előadók mindegyike valódi, használható és gondolatébresztő tanácsokkal látja el a közönséget,
  • ez a rendezvény egy olyan év eleji találkozója lesz a szakmának és kkv-szektor képviselőinek, amin presztízs lesz ott lenni,
  • úgy tudunk megnyerni magunknak több száz résztvevőt, hogy nem próbálunk „titkos-recepteket”, „soha nem látott és hallott” dolgokat ígérni és NEM mézesmadzag-marketinggel eladni a jegyeinket,
  • a nap végén mindenki úgy megy haza, hogy tudja, merre fordítsa cégének vitorláit.
Az MMF 2014 támogatói (eddig)
Az MMF 2014 támogatói (eddig)

Magyar Marketing Fesztivál eddig nagyon nagy sajtófigyelmet kapott (>20 sajtómegjelenés, ma éppen a Gazdasági Rádiónak adok interjút), és ezt nem csodálom: a név (mint tudjuk Európában már a marketing fesztiváloknak hagyománya van), a koncepció (színes, változatos előadások, 16 előadó, üzleti- és marketing trendekről szóló előadások) annyira új és nyerő, hogy eddig azt tapasztalom: sokan tudni akarnak róla, sokan ott akarnak lenni. Bár magam is furcsán fogadtam, még egy külföldi tévéstáb is jön, hogy élőben bejelentkezzen…

Hiszem azt, hogy ez a rendezvény egy szakmailag új, színes és üde színfoltja lesz az éves konferencia-palettának. Egy olyan rendezvény, amit nem fognak kihagyni a cégvezetők (a jelenlegi regisztrációk többsége ügyvezető, ügyvezető igazgató, cégvezető).

Talán nem csak én gondolom így 2014-ben sem, ugyanis a konferenciára szóló jegyek 80%-a már elkelt… Itt szerezheted meg a Te Marketing Fesztivál jegyedet!

Related Posts

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük