2013. Április

A KKV Marketingesek Lapja a sikeres cégvezetők és tudatos kommunikációs szakemberek magazinja. Emelt szintű, 100% gyakorlatias, marketing szakmai lap kis- és középvállalkozás vezetőinek, marketingeseinek. Gyakorlati tanácsokat, azonnal megvalósítható ötleteket, technikákat ad, szaktekintélyekkel közöl interjút és példaértékű, magyar sikertörténetekről számol be. Számos rovattal jelentkezik havonta, nyomtatott és digitális magazin formában – mobil plattformokra is. Így olvashatod nyomtatva, PC-n, iOS (Apple) és Android (pl. Samsung) készülékeken is.

A szám megjelenése: 2013. április 8 – Hirdetőknek médiaajánlat itt.

A borító:

borito_292

Vásárolja meg ezt a számot vagy fizessen elő. Kattintson ide!

A tartalomból:

Telefonon eladni

…itt kezdődik. A fenti kijelentésemre többen írták, hogy Ők telefonon értékesítenek. Kellemetlenkedő kérdéseimre azonban kiderült, hogy igazából az értékesítésnek mindössze valamely lépésénél jön előtérbe a telefonos kommunikáció, tehát nem telefonon adnak el, csak megsegítik vele az értékesítést. Az internet terjedésével és a sok rossz telesales kommunikációval a telefonos eladás napról napra hitelét veszti. Mégis, akkor hogy lehet az, hogy egyesek (mint Mi) ebből élünk meg? Poór Károly cikke

Kéz a kézben: Adwords és Analytics

A Google Analytics-ről és a Google AdWords-ről többször is írtunk már, és bemutattuk jelentőségüket. Azonban arról még nem esett szó, hogy a két rendszert együtt hogyan tudjuk használni. Szaladják Linda cikke

Kampányötletek 2013. Májusra

Ebben a rovatban felsoroljuk a következő hónap azon jeles napjait, világnapjait vagy az adott nap régi eseményeit, amelyek felhasználhatók a következő havi kampányodban. A május is számos olyan jeles napot tartogat, amit könnyen beépíthetünk marketing kampányainkba, kreatívabbá, egyedibbé tehetik posztjainkat, aktualizálhatják hírleveleinket. A kampányapropók felhasználása még mindig az egyik legegyszerűbb és legolcsóbb marketing trükk, ráadásul szinte minden vállalkozás találhat egy-egy olyan jeles napot, ami illik a profiljába. Válogass kedvedre!

Gazdasági bűnmegelőzés: Élhető kockázat

Szun-ce mondotta 2500 évvel ezelőtt a háború művészetéről: „Soha ne bízzuk magunkat arra, hogy (az ellenség) nem érkezik meg”. Álljunk készen a fogadására, és kövessünk el mindent, hogy ne is legyen módja megtámadni bennünket. Vállalásainkat kötelességünk felelősen ellátni, de ezt hosszú távon csak úgy tudjuk viselni, ha csak élhető kockázatokat vállalunk. Németh Róbert cikke

Legyen sikeres webáruházad!

A 2013-as évben egyre nehezebb új webáruházat indítani. Ennek nagyon egyszerű oka van: túl sok webáruház van már ma kis hazánkban. Ebben a cikkben szeretném megvilágítani, hogyan lehet sikeres webáruházat indítani. Tóth Mihály cikke

Miért hódít világszerte a lovas coaching?

Vagyunk néhányan, akik azon dolgoznak, hogy megértsék az emberi ősi, ösztönös viselkedésmintákat és megtanulják, majd megtanítsák másoknak az emberekkel, az ügyfelekkel való igazi kapcsolat kialakítását. Ezen alapelvek elsajátításában segíthetnek bennünket a lovak, mint több ezer év óta velünk együtt élő intelligens társak, akik végső soron igazi ösztönlények. Szőke Róbert cikke

A QR kód marketing tízparancsolata (II. rész)

A QR kód, egy két-dimenziós, más néven „quickresponse” (gyors válasz) kód. Az első rész alapján már végiggondolta, mire használhatja. Itt van 5 újabb tipp, hogy EREDMÉNYESEN használja! Csernai Kata cikke

Vásárolja meg ezt a számot vagy fizessen elő. Kattintson ide!

Márkatörténet: MrSale – egy sikeres öltönyüzlet titka

Most, amikor a kiskereskedelem felől a csökkenő belső fogyasztás miatt csak panaszt hallani, olyan interjúalanyt kerestünk, aki sikereiről számol be nekünk. Választásunk Békés Zoltánra, a MrSale Öltönyüzlet vezetőjére esett. A MrSale Öltönyüzlet a budapesti Nyugati tértől nem messze, egy mellékutcában található. Kívülről semmi különös nem látszik, de az üzletbe belépve a látogatónak azonnal feltűnik, hogy a hasonló üzletekhez képest itt sokkal nagyobb a nyüzsgés. A pénztárnál sor áll, és úgy általában a 300 négyzetméteres bolt tele van vevőkkel.

Új Facebook szabályok: Hogyan profitáljunk belőle?

A Facebook – és most nem fogok újdonságot mondani – híres arról, hogy rendszeresen változik. Marketing szempontból is hol fejlődik (pl. az eseményeknek is lehet most már borítóképe), hol pedig újabb és újabb szabályváltoztatással nehezíti meg azok életét, akik a Facebookra elsődlegesen, mint marketing kommunikációs csatorna tekintenek. A cikk ezen változások maximális profitorientált kiaknázására világít rá. Miklovicz Norbert cikke

SEO szövegírás: más, mint reklámszöveg

Hogyan kerüljön honlapunk a találati listák elejére, mit kell tennünk ahhoz, hogy a legjobb válasz lehessünk a látogatóink kérdéseire? A legfrissebb Google adatok szerint a kattintások 81%-a az első oldalon történik, a többséget az első három helyezett viszi el. Lássuk, milyen eszközeink vannak, hogy ezeken a helyeken jöjjön fel az oldalunk. Nun Mónika cikke

Stílus & protokoll: Mindent a névjegykártyáról

A névkártya hozzátartozik az üzleti élethez. Adom-kapom, sok emberhez nyit elérési utat, az üzleti kommunikáció szerves része. A névkártya használatnak is van protokollja, ennek megismerésében kívánok segíteni. Pántyéné Horváth Klára cikke

37 tuti tipp a felhasználóbarát weboldalhoz

Az alábbiakban összegyűjtöttem azokat a „részletmegoldásokat”, amelyeket ha alkalmazol, még ergonómikusabb lehet a weboldalad, és nagyobb eséllyel érheted el a kívánt célt (értékesítés, információközlés, kapcsolatfelvétel, stb.) Miklovicz Norbert cikke

A pozicionálás tudománya 24 pontban

A pozícionálás röviden azt jelenti, hogy beleültesd a marketing üzenetedet (ami lehet termék, szolgáltatás, egy szlogen, egy kampány, egy weblapcím, egy forma, stb. – minden ami Rád, termékedre, szolgáltatásodra, cégedre asszociál) annak az embernek a fejébe, akit Te a vásárlódnak, célközönségednek tartasz. Lényegében azt kell elérned, hogy ha vannak stratégiai kulcsszavak, akkor azok előfordulásakor, azok gondolati előfordulásakor a te céged terméke ugorjon be nekik először, te legyél nekik szimpatikus, rád asszociáljon és veled/hozzád hasonlítson. Ha ezt valamilyen piacon, valamilyen termékre és célközönségre sikerül elérned, akkor az az egyik legnagyobb üzleti és marketing eredmény, amit elérhetsz. Miklovicz Norbert cikke

borito_292

Vásárolja meg ezt a számot vagy fizessen elő. Kattintson ide!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük